Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe pc voor tekstverwerker

anoniem

Vraag

Hallo iedereen, Ik ga binnenkort voor mijn vader een nieuwe pc bouwen, omdat zijn oude nu echt aan vervanging toe is. Hij doet vooral veel aan tekstverwerken, surfen en soms foto's bewerken en hij moet spellen van 2 jaar terug goed kunnen spelen. Nu heb ik het volgende in mijn hoofd voor hem: kast Aopen QF50A + 300 watt proc AMD Athlon 64 2800+ mobo MSI K8T Neo-FSR mem Corsair 512 mb DDR HD 80 GB WD CD Aopen cd-rw VD Radeon 9250 128 mb Ik heb voor de Athlon 64 en 512 mb gekozen omdat hij snelheid wel zo prettig vindt en hij dan nog wel even vooruit kan, ook later als er 64-bit applicaties op de markt komen. Omdat de pc niet al te veel mag kosten heb ik maar wat bezuinigd op de opticals en de videokaart, omdat hij toch niet meer dan 20 gig zal gaan gebruiken in het begin, en een mindere videokaart omdat hij toch geen DOOM3, HL2 of iets dergelijks gaat spelen. Als hij toch wat meer video-power wil, zat ik te denken aan de Radeon X600Pro, omdat ie iets van 110 euro kost. Lijkt jullie dit een goede keuze? groet Aljosja
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
Is de goedkoopste PEG niet de GF6200 Turbo? Dat ding kost echt maar iets van 65 euro en presteert goed genoeg... He Aljosja, koop dit keer nou [b:ca8825560f]niet[/b:ca8825560f] bij winkels als Vobis, want dan kom je echt veel duurder uit, dat zeg ik je. Als je nou niet bij beurzen / online wilt kopen (wat ik beetje onverstandig vindt), maak dan wel eerst een degelijke winkelkeuze, want de prijzen die je voor jou pc hebt betaalt sporen echt niet...
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...