Ga naar inhoud

aeg lavamat 63600 5 jaar oud


sanne-18

Aanbevolen berichten

goed onderhouden etc. wasprogramma begint goed, spoelt water en draaid een paar keer en dan na ong.5 min. stopt alles ,geen ledverlichting niks. na een tijdje gaat ie vanzelf weer aan en geeft weer het begin programma waar ik mee was begonnen. centrufigeert en pompt wel.snoer goed, stoppenkast oke. wat kan het zijn? wie heeft de goude tip
Link naar reactie
Controleer of er losse contacten op het stuur module zitten. Mogelijk is de deur vergrendeling defect al zou je dan een melding op het display moeten krijgen. Probeer de foutcode eens uit te lezen. - Kies voor het 50 graden bont programma en start hem op. Als hij draait dan de knoppen Start/Pause en Vlekken samen indrukken en minimaal 5 seconden ingedrukt houden. Je krijgt nu een code in het display. Welke code is dit? Werkt dit niet dan het zelfde proberen met de toetsen combinatie Voorwas en Spoelstop.
Link naar reactie
Beste harryO, Verwarmings element er toch maar uitgehaald, maar die ziet er niet raar uit.op een beetje warmte uitslag na (niet zwart geblakerd of zo) heb wel alle stekkeertje aangedrukt. beide code manieren werken niet . Ik he b de bonte was 60 graden aan laten staan en hij loopt nu al 30 min zonder problemen .zelfs het water word warm in de trommel.
Link naar reactie
nadat ik op een koud wassprogramma probeerde ging alles weer als vanouds.dus misschien toch het verwarmings element.maar nu heeft de wasmach.weer steeds dezelfde kuren. heb de module bekeken en zie daar een koper spoel zitten met een beetje roet geen losse contacten. ook de vergrendeling van deur heeft een beetje roet maar niks is gesmolte ofzo. uitlezen van code lukt niet pnc 914524134
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...