Ga naar inhoud

Wasmachine aan-uit knop doet het niet


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

Gisteren nog een wasje gedraaid en toen ik dit vandaag nog een keer wilde doen deed de aan-uit knop het niet meer. Alle lichtjes branden maar die van de aan-uit knop niet. Die hoort normaal ook te branden heb vanalles geprobeerd stekker eruit. deur open en dicht wasbakje open-dicht gedaan, watertoevoer slang verwijderd en opnieuw aangesloten. Wasmachine is merk White knight wk1400E Wie kan me helpen? Caroline
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Goedenmiddag Op de display van mijn wasmachine W 5825 brand helemaal niets de machine is tijdens het wassen gestopt Met wassen s'nachts dus s'morgens gekeken zat er een stukje papier in het filter eruit gehaald en daarna doet de wasmachine het niet meer geen lampjes branden op het display wie weet raad BV dank Jan Romijn
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 10 maanden later...
  • 3 weken later...
Hoi mijn wasmachine gaat niet meer aan. Lijkt alsof de aan uit knop geen weerstand heeft. Branden ook geen lampjes meer. Stopcontact doet het wel, getest met kamer lamp. Ben van plan om m zelf open te maken en onder de kap te kijken. Als er nog tips zijndan houd ik me aanbevolen. Dank en groet, Jeroen Gaat om een Fagor FS 3612 IT
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...