Ga naar inhoud

Processor upgrade


Aanbevolen berichten

Intel heeft enkele weken geleden prijswijzigingen bekend gemaakt en toen aangekondigd dat de volgende officiële nog een paar maanden op zich zouden laten wachten. Verder verwacht ik niet dat de 2400/400 nog wordt geproduceerd - althans niet in grote getale. Dat betekent dat de prijs van een 2400/400 nooit ver zal dalen, misschien zelfs zal stijgen. Anyway, misschien zijn theeblaadjes wel veel nauwkeuriger dan het koffiedik dat ik gebruik...
Link naar reactie
Je kunt wachten, ze zijn heus niet in 1 keer niet meer te krijgen. Tuurlijk de prijzen zullen gaan zakken (altijd met computeronderdelen). Maar als je gaat wachten is de P4 2.6 Ghz te krijgen voor de prijs van een 2,4 GHz nu.. dat zal altijd zo blijven. Als ik jou was zou ik nu gewoon bij de shop met de laagste prijs voor de P4 2.4 (400 Mhz FSB) gaan kopen. Bij EMPC Solutions is ie op het moment € [b:f5713e7176]246[/b:f5713e7176],- :) En ze hebben een goede beoordeling op tweakers.net :)
Link naar reactie
Ja, Maar heb je die "voorwaarden" gelezen van EMPC ? Die geven geen garantie als alleen garantie v. fabrikant. En stel als het niet goed is ? Kan je zelf met reus Intel gaan bakkelijen. Bij Salland zijn ze helder: binnen 7 dagen geld terug bij terugsturen (afkoelingsperiode). Alleen daar zijn ze duurder maar getelefoneerd en moest maar even een mailtje schrijven richting hun verkoopafdeling. Overigens hadden ze niet op voorraad maar kon dan voor volgende week besteld worden. Dus nieuwe prijzen en heb idd maar een mailtje d'raan gewaagd en verteld dat een mogelijke afname zou volgen indien prijs 248 EUR of zelfs lager zou kunnen zijn. Ben benieuwd naar hun reactie. Ik heb al 's wat besteld bij Salland en mij bevalt hun "afkoelingsperiode" erg goed. Zeker bij de aanschaf van een CPU. Hou jullie op de hoogte via deze draad maar discussieer gerust verder:-) Fijne dagen iedereen (mag nu wel).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...