Ga naar inhoud

indesit xwa 71483 x w eu lager vervangen?


Aanbevolen berichten

goede dag allen;

mn stoppenkast viel gister 2x uit op mn was machine: Indesit XWA 71483 X W EU, oorzaak sluiting in t verwarmingselement, wilde deze al bestellen maar dacht:

meteen maar het trommel lager vervangen wat al paar weken veel lawaai maakt...

nu heb ik zowat alles wat in de weg zat verwijderd, het onderste gewicht ook verwijderd en nu zitten er nog 2? klemmen aan de zijkanten vd voorkant vd kuip > achterkant, als ik deze al los kan krijgen wil de kuip nog niet open om de trommel eruit te halen zodat t lager vervangen kan worden...

kan het zomaar zijn dat deze kuip dicht gekit/verlijmt zit? en dus 't lager niet te vervangen is?

m. vr. groet, frank

indesit.jpg

aangepast door freakyge
Link naar reactie
  • freakyge wijzigde de titel naar indesit xwa 71483 x w eu lager vervangen?

Ja helaas, dat is de nieuwe taktiek om de verkoopcijfers op te krikken. 

Want je wordt gedwongen een complete kuip te kopen en die zijn verre van gratis.

Er zijn wel mensen die de gaatjes open boren en de kuip open zagen met de multitool en met kunst en vliegwerk de trommel weer dicht kitten.

Mijn ervaring is dat er altijd een slijtspoor op de as zit, waar de simmerring de as geraakt heeft en dus nooit meer zo goed waterdicht zal worden, als toen de as nieuw was.

https://fixpart.nl/nl/product/view/0005184992?apl=1645998

Dan is het afwegen wil je nog zo veel investeren in deze machine?

Het element kost ook nog eens 24 euro

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...