Ga naar inhoud

asus A7V333 vraagje


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb dit moederbord ook. Afsluiten ondr Win98 lukt niet, hij gaat daarna weer booten. Uitschakelaar 4 seconden indrukken vanaf de win desktop doet het wel, maar of daarmee alle programma's netjes worden afgesloten betwijfel ik. ra ra mandrake schakelt bij een shutdown de pc wel helemaal uit. ik heb al geprobeerd APIC en PIC in het BIOS, maar dat (ver)helpt niks. Wie weet iets?
Link naar reactie
Energiebeheer Win98 laat mij wat keuzes waaruit ik kantoor/werk gekozen heb. Niks bijzonders verder aan in te stellen (andere opties geven ook geen verbetering). Ik heb bij installatie niks anders gedaan dan bijvoorbeeld op mijn andere pc's en daar sluit Win98 de pc wel af, zonder te rebooten. Ik denk dat het in ieder geval aan Win98 ligt, want Mandrake sluit wel goed af. Nu alleen uitvissen waaraan het ligt. Wie weet het?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:ca3026f692="turbotrain"][quote:ca3026f692="Antares"]Hmm,bij mij werkte het wel, eerst gewoon geinstallerd c-media drivers, toen dmv jumpertje uitgeschakeld en toen mijn sblive 5.1 geinstalleerd, heeft jou sblive misschien irq conflicten met andere kaarten?Ik heb hem helemaal onderin zitten met gelijk daarboven mijn nic en dat werkt uitstekend, ik laat wel de bios de irq bepalen en niet windows, in bios staat plug and play OS op disabled. [/quote:ca3026f692] Uiteindelijk de oplossing gevonden; na BIOS update functioneerde e.e.a. beter en stabiel! Grtz Lars[/quote:ca3026f692] Dit is helemaal niet De oplossing vinden. Welke versie heb je nu? SBlive en 1e pci sloten leveren wel meer problemen op. Ikzelf heb onboard sound ook disabled, onder windows is alles stabiel (behalve power-off, zie ander topic).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...