frankavanonzenoord Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Ik heb een smartwatch difrnce sw 929. Ik heb hem opgeladen maar krijg hem niet aan? Ik heb hem via vakantieveiling dus kan niet terug naar een winkel. Dus misschien kunnen we het via hier oplossen? Link naar reactie
Niels Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Hi @frankavanonzenoord, apart dat deze niet aangaat. Gaat het scherm wel aan tijdens het opladen (dat je hierin kan zien hoeveel procent die is opgeladen)? Ik lees wel dat de smartwatch verbonden moet zijn met je iPhone en Android. Heb jij dit wel al gedaan? Ik hoor het graag van je! Groet, Niels Link naar reactie
frankavanonzenoord Geplaatst: 16 januari Auteur Delen Geplaatst: 16 januari Hoi niels hij gaat zelfs niet aan tijdens opladen! Dus kan hem ook niet verbinden? Link naar reactie
Niels Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Lastig ja, staat er in de handleiding ook niks over? Online kan ik weinig vinden over dit probleem. Wellicht handig om anders ook de fabrikant te mailen met dit probleem. Het kan ook zijn dat jouw product een bug heeft, in dat geval heb je recht op de garantievoorwaarden zie ik op de website van vakantieveilingen. 1 1 Link naar reactie
frankavanonzenoord Geplaatst: 17 januari Auteur Delen Geplaatst: 17 januari Ga ik doen bedankt Link naar reactie
Niels Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Ik verneem het graag als je weet wat de oplossing is, op die manier kunnen wij ook andere mensen weer helpen die dit probleem ervaren. Groet, Niels Link naar reactie
frankavanonzenoord Geplaatst: 18 januari Auteur Delen Geplaatst: 18 januari Ik heb gebeld met de fabrikant maar die kon me niet verder helpen omdat het via vakantieveiling gedaan moet worden. Dus retour gedaan en wachten op een nieuwe ? 1 Link naar reactie
Oplossing frankavanonzenoord Geplaatst: 29 januari Auteur Oplossing Delen Geplaatst: 29 januari Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen via vakantieveiling en het is allemaal netjes opgelost en ben heel blij met mijn smartwatch die het wel doet! Bedankt voor de reacties 1 Link naar reactie
Aanbevolen berichten