Ga naar inhoud

Zanussi condensdroger TCS-674E


Theo-5

Aanbevolen berichten

Oké, ik had beter moeten lezen. Ik ben op dit moment niet in de woning van mijn vriendin.Ik heb haar gebeld en zij beschrijft het volgende van links naar rechts wat zij in de schakelnok boven de deur ziet:4 knoppen met een teken erin. 1.een sleutel, 2.temperatuur meter met pijl naar beneden, 3.bel met een kruis erdoor, 4. aan/uit knop. Bedoel je dit met de schakelnok? De programma schakelaar zit rechts. Ik ga er morgen naar toe om de machine beter te kunnen bekijken. Alvast bedankt voor je tips!!
Link naar reactie
Jouw diagnose was correct, het driehoekvormige lipje van de schakelnok is af gebroken. Ik heb een nieuwe besteld en zal daarna de deur demonteren om het erin te zetten. Ik zie wel dat de deur helemaal uit zijn scharnier moet om de nieuwe schakelnok in te kunnen zetten.Zonder jouw hulp was ik niet verder gekomen.
Link naar reactie
De deur hoeft niet uit elkaar. Als je goed kijkt kun je met een klein tangetje de oude er zo uit halen. en de nieuwe er inklikken. Wacht tot de nieuwe er is, dan zie je het vanzelf. De deur zal waarschijnlijk wel gesteld moeten worden. Een paar ringetjes op het onderste scharnier willen nog wel eens helpen. Succes
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...