Ga naar inhoud

Weet iemand leuke watercooling sets?


Aanbevolen berichten

[quote:e43ce148cb="BA"]Wat bedoel je met meten btw?[/quote:e43ce148cb] er staat niet op hoeveel w hij verbruikt, maar dat maakt natuurlijk niet veel uit....... :oops: als het maar genoeg is... en dat artikel ken ik !thnx..! wel een aanrader....als je meer over tec's wil weten..
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:039dfd3a42="ThysAG"]Ik heb misschien een cool idee 8) Wat zou er gebeuren als je alcohol in een waterkoeling systeem doet. Ik denk zelf dan de warmte veel beter afgevoert kan worden. Waar je alleen wel aan moet denken is dat alcohol meer uitzet bij verwarming. Wat denken jullie er van.[/quote:039dfd3a42]Een paar flessen spiritus of zo..., afgezien van het feit dat ik niet weet of dit betere koeling geeft, is dit ontzettend brand-gevaarlijk. Heb wel eens een prima vonk in mijn voeding veroorzaakt (OK, eigen domme fout), moet er niet aan denken dat computer en de rest van het huis in de fik vliegt. Hoe dan ook, minimaal verpest je je brand-verzekering, want ik denk niet dat die uitkeren als ze lucht krijgen van die spiritus (en dat stinkt behoorlijk). Have Fun, Douwe.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...