Ga naar inhoud

Bosch WAQ28363NL lampje wassen knippert tijdens draaien was


Aanbevolen berichten

Je haalt een paar dingen door elkaar Lampje, maar ik snap de verwarring :).

Het type van de machine is WAQ28363NL/21 , dat staat op de sticker op de machine.

Jij vroeg me waar ik het nummer "627460" vandaan had. Dát nummer had ik gevonden door te googlen naar 900709431, het nummer dat op de foto hierboven van de nivoregelaar staat. Overigens heb ik de nivoregelaar vervangen door een exact identiek exemplaar (alleen een latere productiedatum).

Link naar reactie

Om alle toevalligheden uit te sluiten, zou ik toch eens de borstels van de motor controleren.

Want het verhaal wordt intussen wel wat wazig. Dus eerst maar eens controleren of de basis functies werken. Dus begin eens met de motor. En laat ook de kuip eens vol lopen en zet eens een losse voeding op de pomp.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Dat het wazig is ben ik met je eens. Ook omdat mijn initiële post niet meer overeenkomt met het gedrag van de machine wat ik nu zelf waarneem.

De koolborstels controleren kan natuurlijk nooit kwaad, dus ik zal dat gaan doen binnenkort. Maar ben je het met me eens dat het onwaarschijnlijk is dat daar iets mis mee is? Want dan zou het losse centrifugeren programma toch ook problemen moeten geven. Dat losse programma doet het altijd.

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...