Ga naar inhoud

Is het aangeraden om een MacBook te kopen en er Windows op te zetten voor 2 progammas van school ?


Aanbevolen berichten

Een Mac is natuurlijk het mooiste als een Apple: zij doen er alles aan een solide computer ervaring te geven, voor een prijs. Met MSWindows verlies je een stukje van die degelijkheid in mijn ogen, maar het kan werken. Of je nu de relatief dure Apple moet kopen om enkel MSWindows te gaan draaien lijkt me niet handig maar als je het met goede korting kunt krijgen dan is het misschien toch gunstig?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Beste Homer het is absoluut overbodig om een duur laptop te kopen om enkel MSWindows te kunnen gebruiken. als je een betrouwbare en veilige systeem wilt kijk maar eens naar een linux systeem je kan goedkoop een goede systeem kopen en mocht je toch Windows nodig hebben kan je nog altijd virtual machine maken met Microsoft Windows. verder beschikken linux systeem een office pakket LibreOffice ik zou je adviseren kijk eens op https://fix2go.nl zij kunnen systeem opleveren met Windows/ Linux systemen
Link naar reactie
@Homer Beste Homer het is absoluut overbodig om een duur laptop te kopen om enkel MSWindows te kunnen gebruiken. als je een betrouwbare en veilige systeem wilt kijk maar eens naar een linux systeem je kan goedkoop een goede systeem kopen en mocht je toch Windows nodig hebben kan je nog altijd virtual machine maken met Microsoft Windows. verder beschikken linux systeem een office pakket LibreOffice ik zou je adviseren kijk eens op https://fix2go.nl zij kunnen systeem opleveren met Windows/ Linux systemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...