Ga naar inhoud

Welke onderdelen kan ik het beste vervangen?


NovaDemastic

Aanbevolen berichten

Welke onderdelen van mijn pc kan ik het beste vervangen voor betere performance. Heb zelf niet super veel verstand van hardware. PC doeleind is voor games, video en coderen. Hij haalt nu in sommige games 30 á 40 FPS en zou graag wat meer willen. NOTE: Heb de PC zo gekregen, zou er graag wat aan upgraden voor een iets betere performance. Processor: Intel(R) Core(TM) i5-5200 CPU (2.20GHz) Ram: 16 GB (weet alleen niet welke) Videokaart: Inter(R) HD Graphics 5500 *Als er nog meer onderdelen een belangrijke rol spelen hoor ik het graag.
Link naar reactie
Zoals in het vorige antwoord; een Videokaart vervangen is de beste optie. CPU en geheugen is meer dan genoeg. De Videokaart die je nu gebruikt is waarschijnlijk een onboard kaart en eigenlijk niet geschikt voor games. Als je moderne games op 1920 x 1080 resolutie in hoge kwaliteit wilt spelen kan je bijvoorbeeld met een Nvidia 1060 kaart uit de voeten. Kost je ongeveer 230 euro. Als dat te duur is kan je ook een Nvidea 1050 kaart kopen kostje ongeveer 150 euro maar dan heb je kans dat je niet de hoogste FPS haalt bij sommige games als je de beste beeldkwaliteit wilt. Als 2e verbetering zou je de harde schijf kunnen wisselen voor een SSD schijf. Scheelt behoorlijk in het opstarten van je PC en de laattijden en snelheid van je games. Tegenwoordig kost een 500GB schijf rond de 120 euro en een 1TB ongeveer 230 euro. Succes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...