Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer na updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    106

Zal dat ding zeker goed in de gaten houden.\r\n\r\nIk had gedacht de automatische updates na een week of drie uit te zeten. De eerste ruim drie weken ging het nml allemaal goed. Na bijna vier weken na de laatste installatie ging het weer fout. Misschien heeft het niets met elkaar te maken hoor, maar je weet het nooit.\r\n\r\nZAl zeker over een tijdje de stand van zaken nog eens melden.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hallo,\r\n\r\nHeb sinds gisteren de melding updates uitgeschakeld omdat, gelet de vorige keer, na ongeveer vier weken de problemen weer begonnen.\r\n\r\nNatuurlijk is het niet goed om automatische updates uit te schakelen maar nu zou ik het probleem met de laptop dus niet meer hebben.\r\n\r\nTot nu toe dus (nog) geen problemen.
Link naar reactie
Dank voor je reactie, maar als je mijn laptopprobleem gelezen hebt weet je dat het tot een bepaald moment goed gaat. \r\n\r\nNa bepaalde updates, of misschien maar eentje, wil de laptop niet doorstarten.\r\n\r\nMet de ervaring van vorige keer, plm vier weken ging het goed en daarna fout, heb ik updates uitgeschakeld. Ik zag nu wel dat servicepack 1 voor Windows 7 ook klaar staat maar misschien veroorzaakt dit wel het probleem. Ja, en wat is dan wijsheid. \r\n\r\nKan het natuurlijk altijd proberen want op de laptop doe ik niet veel bijzonders. Feitelijk alleen mailen en wat internetten. Belangrijke zaken doe ik op de desktop. Moet ik hooguit weer opnieuw Windows 7 installeren.\r\n\r\nWat is je advies?
Link naar reactie
Het was een verse en is een legale Windows 7 versie en tot voor een paar maanden heeft hij dat probleem nooit gehad.\r\n\r\nDe voorlaatste keer, dus voor deze herinstallatie, heb ik het op het advies van een van de anderen alleen de automatische updates laten gebeuren met als resultaat dat ongeveer na vier weken, na een automatische update, de boel niet meer werkte. Dus is het nu wel begrijpelijk dat ik automatatische updates heb uitgeschakeld.\r\n\r\nWaarom het zo natuurlijk is dat jij een installatieschijf met Servicepack 1 hebt begrijp ik niet. Mijn Windows 7 had dat toen niet en ik ga geen nieuwe Windows 7 kopen vanwege de Servicepack 1.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...