Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer na updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Maar dat zal niet van invloed zijn op het later installeren, via update, van Servicepack 1 waardoor deze de omschreven mankementen geeft?\r\n\r\nAls ik wat meer zin heb installeer ik Servicepack 1 en mocht de boel weer stil vallen dan weet ik wie de boosdoener is en begin ik opnieuw.\r\n\r\nHet blijft vreemd dat de laptop tot voor een paar maanden deze kuren niet had terwijl ik voorheen ook wel een paar keer Windows 7 geinstalleerd heb. Maar het blijft een computer! Eigenwijs dus.\r\n\r\nDank voor je reacties.
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    106

[QUOTE=BigBear;625789]Dank voor je reactie, maar als je mijn laptopprobleem gelezen hebt weet je dat het tot een bepaald moment goed gaat. \n\nNa bepaalde updates, of misschien maar eentje, wil de laptop niet doorstarten.[/QUOTE]\nIk heb natuurlijk het probleem gelezen, en heb daarna in het topic gezocht naar info over optionele updates. Ik dacht zelf altijd dat je daar ook eventueel een vinkje voor kon zetten op de Update site, maar na even kijken blijkt dat niet zo[B];[/B] als je optionele updates wilt installeren zal je zelf daar de pagina voor optionele updates moeten bezoeken, en ze per stuk moeten kiezen door ze aan te vinken. Automatisch bestaat daar dus inderdaad niet voor.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;625863]Ik heb natuurlijk het probleem gelezen, en heb daarna in het topic gezocht naar info over optionele updates. Ik dacht zelf altijd dat je daar ook eventueel een vinkje voor kon zetten op de Update site, maar na even kijken blijkt dat niet zo[B];[/B] als je optionele updates wilt installeren zal je zelf daar de pagina voor optionele updates moeten bezoeken, en ze per stuk moeten kiezen door ze aan te vinken. Automatisch bestaat daar dus inderdaad niet voor.[/QUOTE]\r\n\r\nErik \r\n\r\nIn Windows 7 ziet het er zo uit .\r\n\r\n[ATTACH]17192[/ATTACH]\r\n\r\nEn als je zelf zoekt , dus voor het automatisch word geinstalleerd .\r\n\r\nStaan die updates [ als ze er zijn ] ook in zo\'n plaatje.
Link naar reactie
Dank voor jullie meedenken.\r\n\r\nHet is mij bekend dat je zelf de updates kunt aanvinken, maar de hamvraag is \'welke update geeft de problemen\'?\r\n\r\nDe enige manier om daar achter te komen is om de laatste paar updates, ik dacht dat het er nog drie waren, een voor een te installeren en kijken waar het fout gaat. \r\n\r\nAan de andere kant schiet ik er niets mee op want ALS een van de updates de oorzaak is wat dan? Updates zijn er toch niet voor niets?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...