Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer na updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    106

F8 en dan Veilig modus selecteren in het lijstje..\nDe F8 kan je al herhaaldelijk indrukken als je nog maar net de pc aan zet. (Zoals eerder door iemand vermeld.)\n\nAls je dit opstartprobleem krijgt bij Windows Update en nu ook al bij AVG zou ik je willen vragen nog een spannende test te doen.\n\nInstalleer Windows opnieuw, en daarna helemaal niks. 0 update, 0 programma`s ook geen anti virus en zelfs geen liedje of foto van Google downloaden :P\nGewoon installeren en klaar. Hierna de laptop even 15-30 minuten aanzetten in de ochtend, zo ook in de middag even en de avond.\nIk denk dat tijdens deze testen, de dag erna Windows weer niet werkt.\n\nAls dit zo is, komen we op het onderwerp Hiren Boot CD terecht denk ik :-)
Link naar reactie
Ik weet hoe ik in de veilige modus kom, maar ik wist dus niet wat Niek verder bedoelde, nml wat te doen nadat veilige modus opgestart is. Je hebt diverse mogelijkheden.\r\n\r\nDe huidige installatie is volgens mij zonder updates maar ik installeer nu nog een keer Windows 7. Ik trek de netwerkadapter los dan voorkom ik dat er toch iets geupdatet wordt.\r\n\r\nMorgen tokkelen we verder. Bij deze alvast bedankt.
Link naar reactie
Optie 1\r\n\r\nWindows 7 DVD met service pack lenen .\r\n...................................\r\n\r\nOptie 2\r\n\r\n Service Pack 1 iso downloaden en er een DVD van branden.\r\n\r\nIso staat boven aan in de link [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5842[/url] \r\nDeze is geschikt voor alle versies.\r\n\r\nDan Windows 7 installeren niet voor upgrade kiezen , maar verse install\r\nOok in het menu voor formatteren kiezen,\r\n\r\nNa een geslaagde Install meteen de DVD met service pack 1 Installeren.\r\n\r\n\r\nOptie 2 zonder internet aansluiting afwerken.\r\n\r\n\r\n.........
Link naar reactie
Goedemorgen,\r\n\r\nIk heb gisteren een nieuwe Windows 7 installatie uitgevoerd (schijf weer geformatteerd dus een \'schone\' installatie) en vanmorgen Servicepack 1 op DVD gebrand en geinstalleerd. Dit alles volgens de beschrijving van Desperado.\r\n\r\nNu de vraag \'hoe nu verder\'? De laptop is nog steeds niet aangesloten op internet maar kan ik nu dan de updates gaan ophalen en installeren? De updates een voor een installeren is onbegonnen werk en ga ik ook niet doen. Je hebt het wel over zo\'n 130 updates.\r\n\r\nWebleyboy, de laptop startte vanmorgen gewoon op (had ook niet anders verwacht hoor). Het zit hem echt in de updates en virusscanner.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hallo,\r\n\r\nHet ging een tijd goed maar sinds vanavond start de laptop weer niet op.\r\n\r\nIk heb alle updates de afgelopen tijd automatisch laten doen en geen enkele handmatig uitgevoerd maar het probleem is er dus weer.\r\n\r\nDus weer van voren af aan beginnen, Windows 7 installeren en dan een heel stel automatische updates laten installeren. Dan over zo\'n drie weken de automatische updates op \'nooit\' zetten (omdat het zo\'n vier weken goed ging) en dan zal de laptop wel blijven werken, hoop ik.\r\n\r\nMits er nog andere oplossingen zijn. Ik hoor het graag.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nJos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...