Ga naar inhoud

Windows 7 start niet meer na updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nGraag zou ik het volgende probleem hier willen voorleggen. Via Google kan ik nml geen adequaat antwoord vinden.\r\n\r\nSinds een week of twee start mijn laptop niet meer op na het installeren van de Windows updates. Daarom heb ik nu al een vijftal keer Windows opnieuw geinstalleerd maar ik update dus niet meer. \r\n\r\nOok het installeren van een virusscanner, Windows Security Essentials of AVG geeft hetzelfde probleem. Dus ook geen virusscanner.\r\n\r\nDe laptop stopt bij \'starten Windows\'. Daar blijft hij dus op hangen.\r\n\r\nWat zou het kunnen zijn? Het is ineens ontstaan.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nJos
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    106

Hai Desperado en Niek,\r\n\r\nDank voor jullie reacties waar ik even apart op zal reageren.\r\n\r\nDesperado, als ik de Win 7 dvd plaats dan vraagt de laptop om op een toets te drukken om van dvd op te starten. Doe ik dat dan krijg ik alleen de mogelijkheid om Win 7 opnieuw te installeren of te upgraden. De door jou genoemde optie \'opstartherstel\' krijg ik niet. Doe ik iets verkeerd?\r\n\r\nNiek, Ik heb al twee keer CHKDSK laten uitvoeren en geen enkele melding van een probleem met de harde schijf. Is CHKDSK/r anders dan CHKDSK die je kunt instellen zodat de schijfcontrole bij een herstart begint?\r\n\r\nWeet wel iets van computers maar ben geen kenner, vandaar dat ik blij ben met jullie reacties.\r\n\r\nJos
Link naar reactie
Oke de hd is dus niet beschadigd. \nOver het herstel van de laptop. Ik begrijp denk ik waarom je die keuze niet krijgt.\nJe moet nl opstarten vanaf de dvd van Windows, met de laptop.\nDus in het bios de firstboot op dvd zetten en saven met f10, de dvd erin en dan weer opstarten en lezen.\n\nEdit: en dan zie je links onderin een keer staan: \"Computer herstellen\"\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb post 11 van Niek uitgevoerd maar ik krijg geen optie \'computer herstellen\'.\r\n\r\nDit zie ik:\r\n\r\n\'Druk op een toets om de computer van de dvd op te starten\' (of zoiets). Ik druk dan op een toets en krijg dan\r\n\r\n\'Windows is loading files\' met een wiite balk. Daarna\r\n\r\n\'Starting Windows\' en dan het schermpje waarop staat\r\n\r\n\'Microsoft Corporation\'.\r\n\r\nHierna krijg ik het Windows 7 scherm met de mogelijkheden om de taal, indeling en toetsenbord in te stellen. Als ik nu doorga wordt Windows 7 opnieuw geinstalleerd en dat heb ik al vaker gedaan, zonder resultaat.\r\n\r\nDus nergens op het scherm \'Computer herstellen\'.\r\n\r\nWat nu?
Link naar reactie
Nee, Desperado op die pagina staat zeker NIET links onderaan hersteloptie. Ik heb echt goed gekeken.\r\n\r\nWat Niek betreft zou ik het kunnen gokken om verder te gaan maar bij mijn weten krijg ik na taal etc twee mogelijkheden. 1. Upgraden, 2. Nieuwe installatie. Upgraden is niet aan de orde en een nieuwe installatie heb ik al een keer of vijf gedaan. Dat schiet dus niet op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...