Daanpm Geplaatst: 13 december 2017 Delen Geplaatst: 13 december 2017 Kan digitale versie niet downloaden iPad met iOS 11? Link naar reactie
jorispeterse72 Geplaatst: 14 december 2017 Delen Geplaatst: 14 december 2017 Zorg ervoor dat je abonneenummer in je profiel ingevuld staat. Als het goed is moet het dan lukken. Zo niet, neem even contact op met de klantenservice: http://www.computertotaal.nl/contact Link naar reactie
r.vschaik@hccnet.nl Geplaatst: 15 december 2017 Delen Geplaatst: 15 december 2017 Mijn abonnee nummer staat in mijn profiel, ublock staat uit op de side en nog steeds kan ik de laatste 2 nummers niet downloaden. Het abonneenummer is toch niet hetzelde als het lidnummer?? Want die zijn verschillend bij mij. Link naar reactie
r.vschaik@hccnet.nl Geplaatst: 15 december 2017 Delen Geplaatst: 15 december 2017 Okee ik heb het abonnee nummer gevonden, staat op de plasticverpakking van het blad. Ik heb het in mijn profiel veranderd, dwz het nummer op de verpakking ingevoerd. Maar ik kan nog steeds niets downloaden, de link en de voorpagina die wel. Er staat wel in mijn profile dat ik abonnee ben. Vreemd hoor! Link naar reactie
wilbertmol Geplaatst: 10 januari 2018 Delen Geplaatst: 10 januari 2018 Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen. U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee". Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.