Ga naar inhoud

Nieuwe setup Windows 7, enekel probleempjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=ricky1;558852][B]Pla[U]c[/U]ebo[/B] -Latijn en betekent: [B]\'Ik zal behagen\'[/B]\r\n\r\nWat wil je nog meer ? :)[/QUOTE]\r\n\r\nNou, blijf ze lekker gebruiken en ook jij zal binnenkort eens hier een vraag komen stellen over een probleem waar een \'normale\' gebruiker nog nooit van gehoord heeft.\r\nIk werk ondertussen al 20 jaren met pc\'s, waarvan zeker 10 jaren beroepsmatig en gebruik dat soort programma\'s nooit.... En het mooiste is, ik heb nimmer problemen.\r\nMaar zoals ik al vertelde, blijf ze lekker gebruiken, ik heb al heel wat herinstallaties moeten doen op pc\'s die door dit soort programma\'s volledig verkloot waren en daar verdien ik dan weer lekker aan....:D
Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=qpc;558858]En die bestaan dus niet.....\n\nHoezo wachten op problemen......:rolleyes:[/quote]\n\nMaar je zult toch af en toe de boel moeten opschonen, zowel de leek als gevorderde.\nDan heb je niet veel aan een antwoord om eraf te blijven :confused:\n\nDat laatste over Regcleaner was een voorbeeld, dat het wel makkelijk kan.\nIn dit geval KON, Met dit progje heb ik nooit gemerkt dat er teveel werd weggemikt.\nLijkt mij beter dan een programma wat na gebruik wel die melding geeft.;)\n\nOf af en toe de boel opnieuw installeren, ben je ook weer schoon, denkje, want veel programma\'s die je nodig hebt gooien er gelijk weer zooi op.\n\nHet is en blijft allemaal wat.\nDenk toch dat het een persoonlijk iets blijft.(})\n\nDaarom is het goed dat er hier gemeld wordt, wat zijn of haar voorkeur heeft met misschien wat uitleg over een - zo goed mogelijk - gebruik van makkelijke programma\'s\n\nDan moet een ieder uitproberen wat hem lijkt.\n\nWel backup maken.
Link naar reactie
[quote=qpc;558859]Nou, blijf ze lekker gebruiken en ook jij zal binnenkort eens hier een vraag komen stellen over een probleem waar een \'normale\' gebruiker nog nooit van gehoord heeft.\nIk werk ondertussen al 20 jaren met pc\'s, waarvan zeker 10 jaren beroepsmatig en gebruik dat soort programma\'s nooit.... En het mooiste is, ik heb nimmer problemen.\nMaar zoals ik al vertelde, blijf ze lekker gebruiken, ik heb al heel wat herinstallaties moeten doen op pc\'s die door dit soort programma\'s volledig verkloot waren en daar verdien ik dan weer lekker aan....:D[/quote]\n\nBen je boos of zo, of ergens op getrapt?\n\nIk zeg dan vaak: reageer dan niet, makkelijk zat. :D\nKost het je ook geen klanten . :p
Link naar reactie
[quote=dutch-online;558868]Back Up maken gaat vanzelf [als je dat wil ] met Windows 7 . \n\ndus ook daar geen extern programma voor nodig.;):D[/quote]\nDat wilde ik nog eens uitproberen, kan dat ook vanaf opstart cd, dus als je niet meer kunt?\nAls het makkelijker werkt dan met Acronis, is het misschien wel wat.\nAls het allemaal een pot nat is, houdt ik het bij Acronis 2010.\nDe 2011 versie vindt ik niet handig.:D\nIk zit nu volledig in Windows 7, sinds de Mail weer werkt (ja,ja, waar het niet voor bedoeld is, maar ik ben er blij mee(Y))
Link naar reactie
[QUOTE]Maar je zult toch af en toe de boel moeten opschonen, zowel de leek als gevorderde.\r\nDan heb je niet veel aan een antwoord om eraf te blijven :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom dan???? Voor die paar honderd mb\'s die misschien overbodig op de harde schijf staan? Met de huidige harde schijven is dat verwaarloosbaar en als dit er toch voor zorgt dat de harde schijf volloopt, dan heb je een ander probleem, namelijk dat de c-schijf te klein bemeten is......\r\nWil je het per sé toch, dan doe je toch gewoon de schijfopruiming die al in Windows zit?\r\n\r\n[QUOTE]Dat laatste over Regcleaner was een voorbeeld, dat het wel makkelijk kan.\r\nIn dit geval KON, Met dit progje heb ik nooit gemerkt dat er teveel werd weggemikt.\r\nLijkt mij beter dan een programma wat na gebruik wel die melding geeft.;)[/QUOTE]\r\n\r\nEn wat won je met dit programma? Precies, niets..... Alleen dat er een paar regeltjes uit het register verwijderd werden die geen enkele invloed op de performance van de pc hadden..... \r\n\r\n[QUOTE]Of af en toe de boel opnieuw installeren, ben je ook weer schoon, denkje, want veel programma\'s die je nodig hebt gooien er gelijk weer zooi op.[/QUOTE]\r\n\r\nTja, ik ken natuurlijk jouw programma\'s niet, maar als dat zo is, dan zijn het geen lekkere programma\'s...... Of je klikt blind op volgende, volgende, volgende, zonder te lezen wat er allemaal op de pc gezet wordt.....\r\n\r\n[QUOTE]Het is en blijft allemaal wat.\r\nDenk toch dat het een persoonlijk iets blijft.(})[/QUOTE]\r\n\r\nJa, is ook zo.... Maar ik kom wel meer problemen tegen bij mensen die dit soort troep gebruiken dan bij mensen die deze software links laten liggen.\r\n\r\n[QUOTE]Daarom is het goed dat er hier gemeld wordt, wat zijn of haar voorkeur heeft met misschien wat uitleg over een - zo goed mogelijk - gebruik van makkelijke programma\'s[/QUOTE]\r\n\r\nTja, uitleg geven over programma\'s die je eigenlijk helemaal niet moet gebruiken, dat laat ik aan anderen over.....\r\n\r\n[QUOTE]Dan moet een ieder uitproberen wat hem lijkt.[/QUOTE]\r\n\r\nEn niet zeuren als de pc hele onverwachte foutmeldingen geeft......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...