Ga naar inhoud

Nieuwe setup Windows 7, enekel probleempjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=dutch-online;558780]...\nalleen indien echt nodig .:D:D:mrgreen:[/QUOTE]\n\nEn daar vindt TS vast wel een reden voor. ;)\n\nTrouwens, wanneer je het echt nodig vindt, kun je het Register [B]gerust[/B] eens opschonen met [B]Eusing Free Registry Cleaner[/B] - [url]http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Eusing+Free+Registry+Cleaner+register+opschonen[/url]
Link naar reactie
[QUOTE]Trouwens, wanneer je het echt nodig vindt, kun je het Register [B]gerust[/B] eens opschonen met [B]Eusing Free Registry Cleaner[/B] - [url]http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Eusing+Free+Registry+Cleaner+register+opschonen[/url][/QUOTE]\r\n\r\nTuuuuurlijk...... vooral doen, de ene is nog beter dan de andere en nee hoor, dit zijn niet de programma\'s die de boel verknallen, dat zijn \'die andere programma\'s. :rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;558785]Tuuuuurlijk...... vooral doen, de ene is nog beter dan de andere en nee hoor, dit zijn niet de programma\'s die de boel verknallen, dat zijn \'die andere programma\'s.[/QUOTE]\r\n\r\n[B]Zoveel mensen, zoveel wensen ![/B]\r\n\r\nGebruik [B]Eusing Free Registry Cleaner [/B] al jaren voor het [B]opschonen[/B] van het Register en heb nog [B]nooit[/B] problemen ondervonden - zie ook de mogelijkheden van het programma.\r\n\r\nOok [B]Eusing Free Internet Window Washer 2.8.5[/B] durf ik, met een goed gevoel, aan te bevelen : [url]http://www.eusing.com/Window_Washer/Window_Washer.htm[/url]\r\n\r\nNatuurlijk zul jij, als gekend betweter, niet nalaten op dit bericht te reageren.\r\nEchter, voor mij is dit gediscuzeur hierbij beëindigd.\r\nAan jou, zo je wilt, het laatste woord. :)
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;558790][B]Zoveel mensen, zoveel wensen ![/B]\r\n\r\nGebruik [B]Eusing Free Registry Cleaner [/B] al jaren voor het [B]opschonen[/B] van het Register en heb nog [B]nooit[/B] problemen ondervonden - zie ook de mogelijkheden van het programma.\r\n\r\nOok [B]Eusing Free Internet Window Washer 2.8.5[/B] durf ik, met een goed gevoel, aan te bevelen : [url]http://www.eusing.com/Window_Washer/Window_Washer.htm[/url]\r\n\r\nNatuurlijk zul jij, als gekend betweter, niet nalaten op dit bericht te reageren.\r\nEchter, voor mij is dit gediscuzeur hierbij beëindigd.\r\nAan jou, zo je wilt, het laatste woord. :)[/QUOTE]\r\n\r\nDank je voor het laatste woord.... En? Vertel eens? Wat hebben deze programma\'s jouw voor voordeel opgeleverd die je anders niet zou hebben?
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;558802]Ik draai wekelijks CCleaner en Advanced Windows Care.\r\nNog nooit een probleem mee gehad.[/QUOTE]\r\n\r\nHet gaat er niet altijd om of je problemen met een programma hebt, maar wat voor VOORDEEL haal je er mee.... De meeste van dit soort programma\'s hebben het placebo-effect en met een beetje mazzel geen neven-effecten.\r\nHet is echter wel al feitelijk bewezen dat deze programma\'s gewoonweg helemaal overbodig zijn.\r\nZoals met zoveel dingen geldt ook hier : If it ain\'t broken, don\'t fix it!
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;558806][B]Direct[/B] voordeel zie ik er ook niet in ......[/QUOTE]\r\n\r\nIk ook niet, maar vergelijk het met stof. Dat neemt in een woning net zo weinig plaats in als ongebruikte en onnodige bestanden en registervermeldingen op een PC.\r\nDoor niet regelmatig te stofzuigen, hoopt het stof zich op en kan op den duur leiden tot gezondheidsproblemen.\r\nHoeveel waarde/belang hecht iemand aan een schone woon- of software-omgeving ? Zoveel mensen, zoveel zinnen.\r\nDat zal dus voor de een meer of minder gelden, dan voor de ander.\r\n\r\nEusing Free Registry Cleaner bijv. zal onder omstandigheden tot 600/700 overbodige vermeldingen verwijderen.\r\nEn dat geeft toch wel een \'schoon en opgeruimd gevoel\'. :)\r\nMisschien ook voor de PC.\r\n\r\nHet gebruik van de programma\'s en eventuele vervelende gevolgen, blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
Link naar reactie
[QUOTE]Het voordeel ervan is dat je op eenvoudige wijze de cache van meerdere programma\'s en verschillende TEMP mappen kunt schonen. Daarnaast wordt het register ontdaan van zaken die niet (meer) nodig zijn en het levert toch echt voordeel op qua ruimte en stabiliteit t.o.v. wanneer dit nooit gebeurd.[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan toch gewoon schijfopruiming doen en alle vinkjes aanzetten??? Zit al sinds jaar en dag in Windows...\r\nEnne... stabiliteit??? Welke problemen ondervind jij dan als je die programma\'s [B]niet [/B]zou gebruiken???\r\n\r\nIk kom ze niet tegen en zoals eerder gezegd, ik installeer en de-installeer HEEL VEEL software.....
Link naar reactie
[QUOTE]Eusing Free Registry Cleaner bijv. zal onder omstandigheden tot 600/700 overbodige vermeldingen verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nNou, dat scheelt op een register met tussen de 100.000 en 300.000 entry\'s.......\r\n\r\n[QUOTE]En dat geeft toch wel een \'schoon en opgeruimd gevoel\'. :)\r\nMisschien ook voor de PC.[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, plasebo-effect met mogelijke bijwerkingen.....
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;558835]Ik kom regelmatig bij PC\'s met softwarematige problemen waar men geen raad meer mee weet, de eigenaar dan.\r\nNa het draaien van de genoemde cleaners en een reboot blijken die problemen veelal verdwenen. \r\nNiks placebo effect dus.[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, daar heb je het al, deze pc\'s hebben op een of andere manier al problemen!\r\nMisschien dat dan een bepaald probleem door een cleaner opgelost kan worden, maar dan nog zou dit vaak ook zonder zo\'n extra programma kunnen.\r\nZo\'n programma dus gebruiken als je GEEN problemen hebt, heeft geen enkel nut. Of denk jij dat dit soort programma\'s problemen weten te voorkomen?????\r\nNogmaals mijn opmerking die ik eerder gegeven heb, [B]If it ain\'t broken, don\'t fix it![/B]
Link naar reactie
Voor de beginnende en wat gevorderde gebruikers/lezers hier, moet je een één klik programma hebben welke - zonder zorgen - alles wat gevonden wordt kan verwijderen. :D\nDaar gaat het vaak fout, er wordt teveel afgemikt, meestal onbewust. :oops:\n\nGa dan niet zeggen dat je ook moet kijken wat je doet, want het is maar een handje vol mensen die van álles de betekenis weet.\n\nVroeger, ik gebruik het soms nog wel, gebruikte ik veel RegCleaner 4.3 daarin kun je auto het register opschonen en alles verwijderen wat ie vond, ook NL.\nMaar is voor x32 althans op x64 nog niet gebruikt.\n\nNu is dat 1 klik reg clean tooltje bij Youre Uninstaller een mooi voorbeeld, 1x aanklikken en de rest gaat vanzelf.\n\nUniblue heeft er ook een paar, maar dat bestaat weer uit diverse onderdelen.\nHet moet een - one for all - zijn.\n\nUiteraard een goede Backup Image maken van de OS partitie.\nIk geef daar nog steeds de voorkeur aan, boven systeemherstel.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;558839]Nogmaals mijn opmerking die ik eerder gegeven heb, [B]If it ain\'t broken, don\'t fix it![/B][/QUOTE]\r\n\r\n[B]Preventief onderhoud [/B] vergroot de beschikbaarheid en levensduur van uw machine en helpt het aantal onverwacht optredende storingen te verminderen.\r\n\r\nKijktip: [B]Trage computers[/B] - TROS Radar 31.01.11\r\n[url]http://www.tvgids.nl/programma/10563723/Radar/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;558850]Maar een programma verwijderen ?? is toch geen preventief onderhoud.\r\nBinnenkant stofvrij maken en houden, dat noem ik preventief onderhoud.\r\nEn om nu naar TV te moeten kijken, wat ik met mijn Computer moet doen om hem draaiende te houden.[/QUOTE]\r\n\r\nHet ging toch over [B]registry cleaners[/B] ?\r\n\r\nDie kijktip was natuurlijk niet voor jou bedoeld, maar nieuwsgierig ben je vast. ;)
Link naar reactie
[QUOTE]Voor de beginnende en wat gevorderde gebruikers/lezers hier, moet je een één klik programma hebben welke - zonder zorgen - alles wat gevonden wordt kan verwijderen[/QUOTE]\r\n\r\nEn die bestaan dus niet.....\r\n\r\n[QUOTE]Daar gaat het vaak fout, er wordt teveel afgemikt, meestal onbewust. :oops:[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, en daarom raden alle kenners (ook van MS zelf) af om dit soort programma\'s te gebruiken. Je hebt er gewoon erg veel verstand voor nodig om te kunnen bepalen wat zo\'n programma wel en niet mag verwijderen/veranderen.\r\nHeb je dat verstand, dan heb je ook die programma\'s niet nodig, want dan kan je dit doen ZONDER die programma\'s.\r\n\r\n[QUOTE]Ga dan niet zeggen dat je ook moet kijken wat je doet, want het is maar een handje vol mensen die van álles de betekenis weet.[/QUOTE]\r\n\r\nZeg ik ook niet, ik zeg blijf er af!\r\n\r\n[QUOTE]Vroeger, ik gebruik het soms nog wel, gebruikte ik veel RegCleaner 4.3 daarin kun je auto het register opschonen en alles verwijderen wat ie vond, ook NL.\r\nMaar is voor x32 althans op x64 nog niet gebruikt.[/QUOTE]\r\n\r\nDat programma is ondertussen zo\'n 10 jaren oud en ooit gemaakt voor Windows 98 en XP.\r\nDenk je nu echt dat je dit programma zonder problemen kan gebruiken op systemen en Windows versies die er nu bestaan??????? Denk je nu echt dat dit programma \'leert\' welke veranderingen in de huidige registers goed of fout zijn?\r\nSorry hoor, maar je moet toch wel gek zijn om een regcleaner van 10 jaren geleden te gaan gebruiken op een besturingssysteem van tegenwoordig.\r\nHoezo wachten op problemen......:rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...