Ga naar inhoud

facebook video internet explorer werkt niet


peter.wubbema

Aanbevolen berichten

facebook video geef niet aan op internet explorer maar wel op mozilla firefox en Google Chrome hoe kan ik wel facebook video zien en afspelen via internet explorer kan u mij daar mee helpen? ik kom er daar niet uit want ik wil graag internet Explorer begin 2016 terug hebben ze zeggen internet Explorer verbeteren of u moet mij vertellen wat moet er in ge vinkt worden en uit ge vinkt worden op internet optie ik hoor wel van u groetjes peter wubbema
Link naar reactie
Beste Peter, Het is niet helemaal duidelijk welke versie van Internet Explorer je gebruikt, en onder welke versie van Windows dat is. Gebruik je Windows 10, dan is de kans groot dat je Egde bedoelt in plaats van Internet Explorer. Toch zou het afspelen van video's in alle browsers moeten werken. Probeer eens het volgende: verwijder alle tijdelijke bestanden van Internet Explorer, deze kun je vinden in de map C:\Users\<Gebruikersnaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache Waarbij u bij <Gebruikersnaam> de accountnaam invult van Windows waarmee u bent ingelogd. Sluit Internet Explorer en Egde af, en verwijder alle bestanden en mappen in deze map. Start vervolgens de computer opnieuw op, en probeer opnieuw om met Internet Explorer of Edgde naar Facebook te gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...