Ga naar inhoud

Alle e-mails en contacten terughalen na verwijderen van account?


Ineke99

Aanbevolen berichten

Op een extra account op de laptop stond Outlook 2013 met daarin veel e-mail en contacten. Dat account is verwijderd van de computer. Dus alle mails en contacten zijn ook verdwenen. Is er een manier om dit alles weer terug te krijgen. Ik heb wel eens gehoord dat daar speciale software voor is. Ik hoop dat dat echt zo is. I. de Groot
Link naar reactie
Ik ken de truuk niet specifiek voor Outlook. In het algemeen is het echter zo dat bestanden die verwijderd worden niet onmiddelijk van een opslag medium verdwijnen, ze worden uit de index verwijderd. Dat maakt het mogelijk ze nog te lezen. Van groot belang is echter dat iedere schrijf actie naar het medium stopt, doordat schrijven de ruimtes die de bestanden nog innemen kan gebruiken voor nieuwe. Doordat je waarschijnlijk net als ik niet weet waar Outlook z'n gegevens in bewaart, zul je dat moeten uitzoeken of deskundige hulp moeten inroepen.
Link naar reactie
Ik weet niet of het ook voor Outlook geldt, maar misschien zijn alle gegevens opgeslagen in de cloud. Je kan proberen om met een ander mailprogramma alle op te halen, sommige programma's kunnen dat. Zou dat wel op een ander apparaat doen om, zoals Homer zegt, te voorkomen dat er nog naar de schijf van je computer wordt geschreven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...