Ga naar inhoud
  • 0

Hoe verwijder ik Trojaanpaard Exploit virus?


Anoniem2

Vraag

Hallo\r\n\r\nHelaas heb ik een Trojaanpaard Exlpoit in de computer zitten.\r\n\r\nWie heeft die weleens in zijn computer gehad en is dit een kwaadaardige virus en wie weet hoe ik die kan verwijderen?.\r\n\r\nEr kwam van Mcafee een schermpje in beeld dat die virus in mijn computer zit maar als ik de Mcafee Antivirusscan 2006 over de computer laat draaien dan vindt die niks.\r\n\r\nAdAware SE had wel wat gevonden maar ik denk die virus niet en Hitmanpro heeft niks gevonden.\r\n\r\nWie heeft er tips voor mij die echt helpen om die virus er uit te krijgen?.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
ja, dat was hij toen wel.\r\nhij heeft een logje gestuurd naar mij en die was schoon.\r\n1 achtergebleven registerregel hoefde slechts verwijderd te worden.\r\nlater berichte hij dat er weer 6 waren gevonden maar hij stuurde geen logje.\r\naangezien hij mcafee gebruikt en de trojan al had verwijderd bij binnenkomst zie ik verder ook geen problemen bij pascal.\r\nde 6 die hij dacht gevonden te hebben heb ik hem daarna niet meer over gehoord.\r\nik ben zelf erg druk de laatste tijd en heb niet altijd tijd om hier te zijn.\r\nmaar ik denk dat pascal zich erg snel druk maakt en dat is opzich geen slechte eigenschap.\r\nmaar ik denk niet dat pascal problemen heeft met expliot trojans die via websites versprijd worden aangezien mcafee deze altijd goed verwijderd.
Link naar reactie
  • 0
hoi heb het gevoel dat de virus verwijderd is omdat er eerst 2x een schermpje te voorschijn kwam van mcafee dat ik een virus heb en nou komt dat schermpje niet meer.\r\n\r\nook heb ik toen een online trojanscanner laten scannen en die had er toen 7 gevonden of dat allemaal trojans waren weet ik niet maar misschien zat die exploit virus er wel bij? dat weet ik niet.\r\n\r\nik denk dat ik de virus kwijt ben.\r\n\r\ngroeten pascal
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=passiepas;293017]Hallo\r\n\r\nHelaas heb ik een Trojaanpaard Exlpoit in de computer zitten.\r\n\r\nWie heeft die weleens in zijn computer gehad en is dit een kwaadaardige virus en wie weet hoe ik die kan verwijderen?.\r\n\r\nEr kwam van Mcafee een schermpje in beeld dat die virus in mijn computer zit maar als ik de Mcafee Antivirusscan 2006 over de computer laat draaien dan vindt die niks.\r\n\r\nAdAware SE had wel wat gevonden maar ik denk die virus niet en Hitmanpro heeft niks gevonden.\r\n\r\nWie heeft er tips voor mij die echt helpen om die virus er uit te krijgen?.\r\n\r\nGroeten Pascal[/QUOTE]\r\n\r\nhallo\r\nu kunt beter avir downlaoden hij pikt hem er zo uit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...