Nicole123 Geplaatst: 4 april 2022 Delen Geplaatst: 4 april 2022 Wij hebben een Samsung Eco Bubble. Als ik die aanzet, blijft het tekentje water knipperen. Na 10 minuten knippert ie niet meer, druk je nogmaals op play en doet de wasmachine het. Weet iemand wat er misgaat? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 4 april 2022 Delen Geplaatst: 4 april 2022 In de rand van de deur of op de achterkant vind je een typeplaatje. Mogen we daar een fotootje van? Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 4 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2022 Is dit de juiste code? Quote Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 4 april 2022 Delen Geplaatst: 4 april 2022 Dankjewel. kan je me vertellen welk lampje van het water je bedoelt? Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 4 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2022 De tweede van links. Gisteren maakte ie de was nog wel af. Nu net bleef ie op 15 minuten knipperen op het meest rechtse symbooltje. Hopelijk kun je helpen ? Quote Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 4 april 2022 Delen Geplaatst: 4 april 2022 We hebben het over het bovenste rijtje toch? Ik vermoed dat de waterhoogtemeting van slag is. Hij weet niet goed wanneer hij genoeg water heeft, en wil niet centrifugeren omdat hij denkt dat er nog teveel water in zit. Ik zal morgen eens uitzoeken hoe dat ding er uit ziet, en waar die zit in je machine. Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 5 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2022 Super, dank je. Ja we hebben het over het bovenste rijtje, de 4 symbolen Quote Link naar reactie
Oplossing Tukkertje Geplaatst: 5 april 2022 Oplossing Delen Geplaatst: 5 april 2022 Als je het bovenblad er af haalt, zie je 1 van deze 2 zitten. hier zit een rubber slangentje aan. blaas die eens door. Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Voor zo ver ik kan zien is het geen foutcode, maar meer een indicatie waar het proces is. Kan het zijn dat bij het vorige centrifugeren de machine het wasgoed niet goed kon verdelen en de onbalans detectie de zaak gestopt heeft? En misschien de stekker moet trekken voor een paar minuten, waardoor de machine weer gereset wordt? Het zijn zo maar wat gedachtes, want de gebruiksaanwijzing maakt mij ook niet veel wijzer. Want al het andere zou foutcodes op leveren. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Als het slangetje van de pressostaat een beetje verstopt zit, krijgt de machine valse waardes. Dat is mijn gedachte, maar we wachten even af. 1 Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 5 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2022 Bedankt voor jullie reacties. We zullen het vanavond eens proberen. Ik laat het weten. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Ik ben benieuwd, omdat het een wisselende fout oplevert, zou dat ook goed kunnen Tukkertje. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 5 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2022 We hebben de stekker eruit gehaald en een paar uur eruit gelaten. Zojuist opnieuw erin gedaan en de wasmachine leeg aangezet. Na een paar minuten blijft ie weer stilstaan met het knipperende symbooltje met 2 streepjes (2e van links). Vervolgens weer op play gedrukt en dan doet ie het weer voor een paar minuten. Dan stopt ie weer. Nu maar uitgezet. We zullen morgenavond het bovenblad eraf proberen te halen en anders zal er een monteur langs moeten komen, denk ik. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 En het slangetje wat Tukkertje voorstelde, wat heb je daar mee gedaan? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 6 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2022 Daar moet het bovenblad ervoor af toch? Dat gaan we vanavond proberen Quote Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 6 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2022 Het lijkt erop dat het uitblazen van het slangetje heeft geholpen. De wasmachine heeft nu leeg goed gedraaid. Dus hopelijk blijft het zo. Bedankt voor jullie hulp ?. Quote Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Dat is mooi, draai je ook wel eens hete wasjes? Dit maakt namelijk je machine ook schoon. Zou je nog een update willen geven na een volle trommel? Dan weet je het zeker. 1 Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Dat is mooi om te horen en ja, de suggestie van Tukkertje was wel bingo! Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Nicole123 Geplaatst: 6 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2022 Ja, om de zoveel tijd een wasje van 90 graden. Maar ik zal het vaker doen en ik zal nog even laten weten wat ie doet met een volle trommel. Bedankt! 1 Quote Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Graag gedaan, en ik ben benieuwd. Quote ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen