Ga naar inhoud

Samsung eco bubble start pas na 10 minuten


Ga naar oplossing Opgelost door Tukkertje,

Aanbevolen berichten

We hebben het over het bovenste rijtje toch?

Ik vermoed dat de waterhoogtemeting van slag is.

Hij weet niet goed wanneer hij genoeg water heeft, en wil niet centrifugeren omdat hij denkt dat er nog teveel water in zit.

Ik zal morgen eens uitzoeken hoe dat ding er uit ziet, en waar die  zit in je machine. 

Met vriendelijke groeten, Tukkertje

Link naar reactie

Voor zo ver ik kan zien is het geen foutcode, maar meer een indicatie waar het proces is.

Kan het zijn dat bij het vorige centrifugeren de machine het wasgoed niet goed kon verdelen en de onbalans detectie de zaak gestopt heeft?

En misschien de stekker moet trekken voor een paar minuten, waardoor de machine weer gereset wordt?

Het zijn zo maar wat gedachtes, want de gebruiksaanwijzing maakt mij ook niet veel wijzer.

Want al het andere zou foutcodes op leveren.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

We hebben de stekker eruit gehaald en een paar uur eruit gelaten. Zojuist opnieuw erin gedaan en de wasmachine leeg aangezet. Na een paar minuten blijft ie weer stilstaan met het knipperende symbooltje met 2 streepjes (2e van links). Vervolgens weer op play gedrukt en dan doet ie het weer voor een paar minuten. Dan stopt ie weer. Nu maar uitgezet. We zullen morgenavond het bovenblad eraf proberen te halen en anders zal er een monteur langs moeten komen, denk ik. 

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...