Ga naar inhoud

verwijderen toetsenbordindeling in Windows 11


vanBeek
Ga naar oplossing Opgelost door Frank.Schellen,

Aanbevolen berichten

Bij aanschaf van een nieuwe computer heb ik gelijk een update naar Windows 11 uitgevoerd. Bij invoeren van allerlei gegevens per ongeluk ook een foutieve toetsenbordindeling opgegeven. Ik kan in Windows 11 niet terugvinden hoe deze indeling weer verwijderd kan worden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg.

Bij instellingen in Windows 11 bij "assistentie" deze vraag ook opgegeven. Krijg dan een oplossing voor Windows 10 en niet voor Windows 11.

Link naar reactie

Hoi - Een toetsenbord indeling hoort bij een systeemtaal. Je kunt even bij je geïnstalleerde talen kijken of daar een taal bij staat die niet nodig is. Ik heb zelf Engels en Nederlands als taal op mijn PC - en mijn toetsenbord indeling is VS-Internationaal. Ik heb deze 2 talen opdat ik dan ook beide talen grammaticaal kan laten checken wanneer ik documenten maak. Kijk dus eens bij de taal/language instellingen - vanuit daar kun je eventuele toetsenbord indelingen toevoegen of verwijderen.

 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...