Ga naar inhoud

koolborstels van wasmachine vervangen maar draait nog niet


Aanbevolen berichten

ik heb van mijn bosch wasmachine de koolborstels vervangen en de meld code e43 weggehaald maar nog steeds draai de tromel niet.

de machine krijgt water pomt af maar wijgert te draaien. ik heb al gecontroleert of de borstels goed zitten en kunnen bewegen en dat doen ze.

wij hebben een bosch wasmachine avantixx 7 WAQ28445nl/01 FD 9311 00115

heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen.

Link naar reactie

Welkom op de community steef35

Ik kwam op de community iemand tegen met hetzelfde probleem. Weliswaar een ander model Bosch, maar de oplossing lijkt me generiek. Dat topic is hier te vinden.

Er staat aangegeven dat je de wasmachine eerst moet resetten. Wellicht dat dit helpt. Heb je dit al geprobeerd?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie

nee hij draait nog steeds niet.

wel handmatig hoor geen rara geluiden dan heb de koolborstels er al twee keer uit gehad volgens mij glijden deze los er in.

we hebben wel kortsluiting gehad  en kregen daarna pas de fout melding ik weet niet of dat ook nog wat uit maakt en of er dan meer stuk is.

Link naar reactie

Geeft niet Alex ben door TWO Witgoed goed geholpen.

deze monteur kon wel mee denken over de telefoon.

heb een nieuwe motor geprobeerd maar hier lag het ook niet aan.

waarschijnlijk is de printplaat module stuk(door de kortsluiting)

mocht de motor terug sturen deze zou weer gecrediteerd worden.

heb inmiddels maar een nieuwe gekocht. hier inmiddels ook al problemen mee gehad omdat deze stuk aan kwam maar dat is weer een heel ander verhaal.

bedankt voor je hulp in ieder geval.

  • Thanks 1
Link naar reactie

Fijn om te lezen dat ze je goed geholpen hebben. En goede service dat je de motor weer terug mocht sturen en ook je geld weer terug krijgt.

Een nieuwe printplaat kan best prijzig zijn. En dan is het de vraag of je wasmachine dat nog waard is.

Quote

heb inmiddels maar een nieuwe gekocht. hier inmiddels ook al problemen mee gehad omdat deze stuk aan kwam maar dat is weer een heel ander verhaal.

? Hoop dat je snel een goed werkende nieuwe machine hebt staan. Iedere keer naar de wasserette gaan, is ook niet ideaal.

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...