Ga naar inhoud

Iemand ervaring met twee in een laptops?


Trega

Aanbevolen berichten

Er bestaan toestellen waar ze een laptop gecombineerd hebben met een tablet, een z.g. twee in een. Dit zijn twee helften, de een is een tablet en tezamen is het een laptop.

mijn laptop is aan vervanging toe en nu overweeg ik zoń twee in een aan te schaffen, lijkt mij handig heb steeds beiden bij de hand.

Is dat een goede keus, wat zijn de voor en nadelen en wie heeft er ervaring mee.

Graag uitleg hierover, groeten Trega.

 

aangepast door Alex
Titel verduidelijking
Link naar reactie

Hoi Trega, welkom op de community!

Ik kan je helpen met het beantwoorden van de vraag 'wat zijn de voor- en nadelen.

Belangrijkste voordelen

  • Belangrijkste voordeel: je hebt een tablet en een laptop in één. Dus handig als je ook een touchscreen functie wilt
  • Je behoudt de functionaliteiten van een laptop
  • Ze zijn vaak lekker licht en handzaam
  • Er zijn 2-1 laptops beschikbaar waarbij je het scherm van het toetsenbord af kunt halen. Er zijn ook laptops waarbij je het scherm 360 graden kunt draaien

Belangrijkste nadelen

  • Vaak weinig opslag capaciteit
  • Niet geschikt voor hoog belastende computertaken (denk o.a. foto- en video bewerking en andere zware programma's). Als je de laptop met name wilt gebruiken voor schrijf en tekst programma's, surfen op het internet en wilt Netflixen kan dat prima met een 2 in 1 laptop.

Kun je hier al iets mee?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

  • Like 1
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Iemand ervaring met twee in een laptops?

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...