Ga naar inhoud

Wel of niet Windows 11 installeren?


dibbes
Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

Ik lees dat je Windows 11 evt. wel kan installeren op oudere computers, maar dar er dan niet automatisch uodate- bestanden worden gedownload. Is het überhaupt verstandig om Windows 11 op een computer met onderstaande componenten te installeren. En zo ja kun je de updates die er komen dan zelf wel handmatig erop zetten. Ik weet niet wat nou wijsheid is. Deze computer die alles doet wat ik nodig heb, gebruiken tot 2025 met windows 10 en daarna evt. een computer aanschaffen geschikt voor Windows 11. 

Bij voorbaat dank.

Wie kan mij van advies geven over wat ik nu het beste zou kunnen overwegen?

Processor    Intel(R) Core(TM) i7-5820K CPU @ 3.30GHz   3.30 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen    16,0 GB (15,8 GB beschikbaar)
Type systeem    64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken    Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm
 

Link naar reactie
  • Oplossing

verstandig is bij deze computer om tot oktober 2025 met Windows 10 te blijven werken. tot 2025 wordt Windows 10 gewoon ondersteund met veiligheidsupdates. 

of je daarna een andere dient aan te schaffen of de huidige computer kan upgraden zodat deze geschikt gemaakt kan worden voor Windows 11 hangt van een aantal zaken af. 

kan je dit zelf? laat het budget het toe? welke socket aansluiting heeft de huidige processor? en het geheugen is dat ddr4 in plaats van ddr3? maar bovenal, wat wil je zelf? 

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...