Gast Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 is dit een nieuw veld op het forum met al die statistieken aan de rechterkant ? Quote Link naar reactie
Alex Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 We zijn soms een beetje aan het experimenteren met de blokken aan de rechterkant van het forum. Daar kunnen we heel simpel bepaalde informatie laten zien. Het zou goed kunnen dat je vaker iets nieuws voorbij ziet komen. Wat vind je van de informatie? Quote Link naar reactie
Gast Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 ik vind dit wel heel duidelijk en overzichtelijk. het geeft meer inzicht in wat er bij een bepaald topic allemaal speelt. het viel me op doordat ik dit niet eerder bij andere topics had gezien, vandaar mijn vraag. Quote Link naar reactie
duchesse Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 Goe bezig zoals ze hier in België zeggen. Quote Link naar reactie
Alex Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 Goe om te horen 😄 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen