Ga naar inhoud

Videokaart waarschijnlijk stuk (kan niet meer in de software), kan hij evengoed worden vervangen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar dagen terug liep mijn computer vast (althans, zo leek het). Beeld gaf rare kleuren, strepen/blokken en was niets meer mee te bereiken. Dit gebeurde een aantal keren, waarbij de computer opnieuw opstarten (handmatig/knopje op de kast indrukken) de enige oplossing was. Hierna kon ik er weer een poosje mee werken, waarna hetzelfde probleem zich voordeed. Na een keer of drie staat hij nu weer helemaal vast, maar bij opnieuw opstarten geeft hij gelijk het vastgelopen beeld. Het ligt niet aan de monitor (andere monitor geeft hetzelfde beeld). Ik ben zelf bang dat de videokaart overhit is geraakt. Nu wil ik een andere kaart aanschaffen, maar ben bang dat ik die niet geïnstalleerd krijg, aangezien ik de drivers van de oude kaart niet kan deïnstalleren. Heeft iemand een idee hoe ik hier mee kan omgaan? Alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...