Ga naar inhoud

Wanneer komt de verbeterde versie van Kies 3 beschikbaar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit nu zonder synchronisatiemogelijkheid. Ik had graag vooraf willen weten dat Kies 3 dit niet kan. Op de downloadpagina van Samsung staat daarover niets vermeld alleen: "Met heel veel verbeteringen. Profiteer van de splinternieuwe Kies!" Nou het is dus een forse verslechtering, want de kernfunctionaliteit niet langer aanwezig! Er staat niet eens bij dat het een beta versie is. Pure misleiding, dus. Het lijkt me ook onzin dat er geen geplande release datum is. Ik kan me niet voorstellen dat er bij Samsung niet projectmatig wordt gewerkt. Graag dus een datum of indicatie. Ik heb dat nodig om te kunnen bepalen of ik wacht of bij de concurrent een andere oplossing ga zoeken.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Dag vraag ik mij ook af? Eerst zou het voor 15 november 2013 zijn, maar niet dus. Ondertussen heb ik al verschillende keren gebeld. Ze beweren dat het een software probleem is. Maar dan kunnen ze er toch iets aan doen? Er wordt aan gewerkt mevrouw, krijg ik als antwoord. De problemen zijn begonnen sinds ze de nieuwe Androïd 4.3 hebben geïnstalleerd. Voordien werkte alles perfect, zowel met de Galaxy3 als met de Galaxy4.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...