Ga naar inhoud
  • 0

Bedraad internet tablet

pietjepluk007

Vraag

Ik heb een Asus Transformer AIO 1801-B / tablet en pc in 1. Groot tablet kun je zo los gebruiken.

Alleen nu wil ik een bedraad internet op de tablet aansluiten. Nu heb ik alleen een mini usb B aansluiting op de tablet.

Voor normaal USB kun je een adapter kopen, waarmee je een LAN-kabel kunt inpluggen: internet via USB.

Weet iemand misschien ook of er adapters zijn van "mini USB B naar ethernet"? Ik heb al even gezocht op het internet, alleen zie ik dan de normale USB en de USB-C.

alvast bedankt.

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

hoi, het beste kan je dit verloop blokje gebruiken.dat is van usb-micro naar usb-c. 

daarop kan je dan weer elke usb-c naar ethernet converter aansluiten die je maar wil. 

https://www.allekabels.nl/usb-micro-kabel/4911/3299233/micro-usb-adapter.html?gclid=EAIaIQobChMIhPS2_azt8gIVF853Ch0WtwMDEAQYDSABEgKvsvD_BwE

heb ik hiermee jouw vraag/probleem opgelost? 

aangepast door CSW_Wouter
  • Like 1
  • Thanks 1
mvg,

Wouter Griek | Eigenaar YouTube kanaal CSW

E: csw.wouter@gmail.com | Web: youtube.com/CSW_Wouter
CSW  |Computer Service Wouter|Veghel|Netherlands
Link naar reactie
  • 0
16 minuten geleden, pietjepluk007 zei:

Bedankt Wouter, het is gelukt. Gisteren even een test gedaan en het werkte op de tablet.

fijn dat je nog even laat weten, dat het gelukt is en dat ik jouw vraag opgelost heb. 🤗

mvg,

Wouter Griek | Eigenaar YouTube kanaal CSW

E: csw.wouter@gmail.com | Web: youtube.com/CSW_Wouter
CSW  |Computer Service Wouter|Veghel|Netherlands
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...