Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

wat voor detail level heb je ingesteld staan? Het zou me verbazen als een level als Gestalt nog speelbaar is met jou systeem op MAX settings. Ik kijk dus niet naar het gemiddelde level. Als ik dus 800x600 MAX gebruik dan zijn alle levels speelbaar, met 16 bots :) Er zijn ook best levels die het op 1024x768 ook doen, maar zo blijf je bezig.
Link naar reactie
[quote:ce55373148] [WinDrv.WindowsClient] WindowedViewportX=800 WindowedViewportY=600 FullscreenViewportX=800 FullscreenViewportY=600 Brightness=0.800000 Contrast=0.700000 Gamma=0.800000 UseJoystick=False CaptureMouse=True StartupFullscreen=True ScreenFlashes=True NoLighting=False DeadZoneXYZ=True DeadZoneRUV=False InvertVertical=False ScaleXYZ=1000.000000 ScaleRUV=2000.000000 MinDesiredFrameRate=10.000000 Decals=True NoDynamicLights=False TextureDetailInterface=Normal TextureDetailTerrain=Normal TextureDetailWeaponSkin=Normal TextureDetailPlayerSkin=Normal TextureDetailWorld=Normal TextureDetailRenderMap=Normal TextureDetailLightmap=UltraHigh TextureMaxLOD=0 TextureMinLOD=0 NoFractalAnim=False UseAnisotropicFOV=False MultFOVX=1.000000 MultFOVY=1.333333 ScaleFOVX=1.000000 ScaleFOVY=1.000000 [/quote:ce55373148]
Link naar reactie
Ik heb bij de settings, alleen maar de resolutie(1024x768) veranderd anders niets, ik ben erg tevreden over hoe het spel loopt. ik heb een gf3ti200 235/465 (core/mem) mijn 3dmark scores (wel mooi meer dan 900punten opgeschroefd :o )staan in mijn sig. het kan zijn dat dat kleine beetje tweaken the diference maakt :D . Ik wacht maar eens af hoe de final version draait.
Link naar reactie
[quote:a42c2bcf5b="BA"]Dat is niet ver van Ti500 settings. En jij draait ook alles normal ipv MAX. Kan je trouwens niet wat uit die post knippen, hij is best irri lang zo.[/quote:a42c2bcf5b] Mwoh, vind ik nog niet half zo irritant als afkortwoordjes al 'irri' :evil: ;-) Maar als ik het goed begrijp, zetten jullie eerst de details op max en gaan vervolgens kijken op welke resolutie dat goed draait? Ik doe het eigenlijk altijd precies andersom, tenzij ik echt alles heel laag moet gaan zetten.
Link naar reactie
klopt, ik heb de beta demo... die is dus minder zwaar? Ik heb nu alles op MAX lopen en op een resolutie van 800*600 en loopt prima! Soms alleen een paar happeringen, maarja dat verwacht ik ook niet anders met mijn GF2 en SDR geheugen. Dalijk als ik mijn GF4 ti binnen heb zal het allemaal wel wat beter lopen... maar ik betwijffel of ik met een GF4 het hele spel op MAX detail kan draaien op een resolutie van 1024*768.
Link naar reactie
Nee, dat is wel jammer. Verkeerd ingeschat destijds? Toen ik mijn systeem kocht was DDR nog best luxe spul, maar de geheugenprijzen waren erg laag en daardoor was het te betalen. Ben ik nu wel blij mee :-) Aan de andere kant: je kunt wel bezig blijven met dit soort dingen. In mijn systeem zou een rappere videokaart ook niet misstaan, maar als je alles kunt spelen mag je best tevreden zijn :-)
Link naar reactie
De build927 is zwaarder dan de beta demo. hij is veel verder af vandaar, ook kan je alle settings dus gewoon wijzigen in het menu. Ik kan hem met mijn systeem zonder problemen spelen (build927) op 1024x768x32 met alles op max. ik denk dat dat ook wel op Kajutsa´s systeem kan met een ti4200 of een ti4400. om dat sdram hoef je je niet druk te maken, uiteraard heeft het wel invloed maar niet zo veel dat het spel ineens zo veel langzamer word.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...