Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:98eceeb7b5="Count Uilesnor"]Zeg [color=red:98eceeb7b5]Red Dragon[/color:98eceeb7b5] zou je die screenies waar je een paar entries geleden naar verwijst (van Morrowind dus) nog eens kunnen posten. In de topic waar je naar verwijst worden ze namelijk niet weergegeven en ik zou wel graag eens zien wat ik zoal mis.[/quote:98eceeb7b5] ligt misschien aan jou, bij mij doen ze het gewoon! :-?
Link naar reactie
[quote:aec86061a4="Overclocker@15"]Nu weer over UT2003, ik vraag me af waarom ze het menu zo Q3A achtig hebben gemaakt, ik vond dat desktopachtige veel proffesioneler, minder kinderachtig uit zien en ik vond dat handig werken, ik denk niet dat ze het veranderd hebben omdat ze klachten er over hebben gekregen. wat vinden jullie??[/quote:aec86061a4] Ik vond die interface van UT juist super onhandig. Nu is het zoals elke random shooter, kan prima vinden wat ik zoek althans. Misschien niet orgineel, maar wel effectief.
Link naar reactie
Het ergste aan die oude versie was gewoon dat het zo verschrikkelijk lang duurde voordat je het zag. Bovendien zag het er verdomd klein & saai uit voor iets dat het belangrijkste is van een spel als je niet aan het spelen bent. // -- Er schijnt een 'mod summit' voor UT'03 te zijn geweest waar zo'n beetje ieder groot/bekend modteam aanwezig is geweest. Night's Edge heeft een heleboel info : http://www.rps.net/NE/ SAS heeft vooral wat foto's : http://planetunreal.com/sas/index2.htm
Link naar reactie
Inderdaad, het viel mij ook al op dat ik nog geen speciale goodies ben tegengekomen. Een redeemer, double damage, onzichtbaarheid, springlaarzen... De levels die zich 'binnenshuis' afspelen draaien trouwens goed op 1024x768 op mijn GTS Pro, zonder dat ik alles op z'n laagst hoef te zetten; daar ben ik helemaal niet ontevreden over :-) Is die 927 nou de full versie of een demo? Als het de full is, snap ik niet waarom het in 's hemelsnaam een 15 dagen trial is :-? Edit: Ja, nu doen de screenies het bij mij ook... Shit zeg, dat scheelt nogal wat :-( Dat water is trouwens wel het mooiste wat ik tot nu toe in een spel heb gezien!!
Link naar reactie
Het water in Morrowind is VEEL mooier dan in UT2003. helemaal als het regent is het subliem. ik kan wel minuten lang naar het water kijken als het regent in dat spel. Als je graag Morrowind speelt is een GeForce 3/ GeForce 4 ti of Radeon 8500 Verplicht!!! anders mis je te veel. Het water van UT2003 ziet er aardig uit maar lang niet zo indrukwekend.
Link naar reactie
Heb ik net na 3 dagen uiteindelijk ut2003 beta build 927 binnen gehaald krijg ik een of andere foutmelding als ik hem opstart :evil: Dit krijg ik: UT2003 Build [2002.05.31.18.31] OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 804 MHz with 255MB RAM Video: RADEON 8500/RADEON 8500LE Can't find file for package 'ALAudio' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine Hij kan dus niet Alaudio vinden terwijl ik een compleet instal heb gedaan dus ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan??? Iemand die het weet hier?
Link naar reactie
Ik denk dat in de Build 927 het water al lang met pixelshaders word gerendeerd hoor. zo iets implementeer je niet zo laat in het process van een game maken. dat is iets wat al in het begin is gedaan. de Demo die jij heb heeft al pixel shaders. de GFX zijn schitterend alleen het water kon gewoon mooier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...