Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Catalyst drivers zijn de nieuwste, en die zijn juist buggy. Met 6071 doet alles het wel goed. Het gat tussen ATI en nV is gewoon te groot in de benches, met aniso aan zouden die ongeveer gelijk moeten liggen. In plaats daarvan is nV op dit moment eigenlijk de enige die het goed doet. nV optimized misschien??? De Matrox Parhelia bakte er ook al niks van in de benches.
Link naar reactie
dus wat jij zegt is dat ik de driver 6071 beter kan gebruiken, dacht juist dat deze drivers aan de slechte kant waren maar oke als jij het zegt :D Ps. Valt het jullie niet op als je met de sniper (lighting gun) een headshot maakt dat dan de bots eerst omvallen en dan weer opeens rechtop staan zonder hoofd???? (best raar) En ohhh hoe kan je fps zien in ut2003 beta build 927
Link naar reactie
[quote:373968b6bc="Speedy"]640x480 loopt hier niet eens fatsoenlijk :-?[/quote:373968b6bc] Mmh, vreemd, zoals ik al zei: ik kan het op 1024x768 goed draaien (binnen dus). Maar de persoon van wie ik 'm gekopieerd heb, heeft een GF2 MX en daar liep 640x480 gewoon goed :-? Ik speel het trouwens tot nu toe met drie-vier bots.
Link naar reactie
En de eisen die de persoon zelf aan een game stelt :) Ken mensen die zeggen kijk is hoe mooi dat loopt en dan denk ik :roll: Wel opvallend vind ik, dat grote buitenlevel in de bomen lijkt hier beter te lopen dan die binnenlevels. Als moet ik zeggen dat ik de binnenlevels in CTF heb gedaan en dat buitenlevel in DM, en door de grote is er minder beweging op je scherm.
Link naar reactie
[quote:aa9a8b0275="Speedy"]En de eisen die de persoon zelf aan een game stelt :) Ken mensen die zeggen kijk is hoe mooi dat loopt en dan denk ik :roll: Wel opvallend vind ik, dat grote buitenlevel in de bomen lijkt hier beter te lopen dan die binnenlevels. Als moet ik zeggen dat ik de binnenlevels in CTF heb gedaan en dat buitenlevel in DM, en door de grote is er minder beweging op je scherm.[/quote:aa9a8b0275] Binnenlevels lopen bij mij wel goed op 1024x768, alleen de grote buitenlevels niet, daar moet ik terug naar 800x600 om een beetje hoge performance te houden :( Zeker als er dan vel bots door me scherm heem lopen dat wordt het echt zeuren. En ja, ik leg de lat misschien wel hoog qua GFX en speelbaarheid, maar als het niet vloeiend of laggy voelt dan speelt het ook niet lekker. En ik vind dat ik met een kaart als de R8500 wel aardig goede GFX verwachten mag.
Link naar reactie
[quote:c02b013dec="Speedy"]En de eisen die de persoon zelf aan een game stelt :) Ken mensen die zeggen kijk is hoe mooi dat loopt en dan denk ik :roll: [/quote:c02b013dec] Dat klopt ja, maar zelf let ik daar nogal op. Bij het bepalen van de juiste instellingen doe ik mijn muis altijd even snel heen en weer (schud ik zogezegd met mijn hoofd) en dan mag er geen vertraging zitten tussen het beeld en mijn muis. Ik merk inmiddels wel dat er nogal verschil zit tussen de levels trouwens. Vidona, die ik aanvankelijk vooral deed, doet het dus gewoon perfect. Maar Gestalt, die ik gisteravond nog even probeerde, liep echt voor geen ene meter. Zelfs niet op 640 :-( Het gekke vond ik overigens, dat wanneer ik in Gestalt speelde (wat dus niet lang duurde omdat het echt dramatisch was) en vervolgens op escape drukte zodat ik dat menuutje kreeg (forfeit e.d.) dat zelfs mijn muis niet vooruit te branden was :-? Ik heb nu net Asbest zitten spelen en die draait ook goed. Er zitten alleen nog wat rare bugs in dat level, zo zijn er gangen waar ik niet in kan omdat een 'onzichtbaar scherm' ze afsluit. [quote:c02b013dec="BA"]Mja, maar detail level telt ook heel zwaar he[/quote:c02b013dec] Uiteraard. Maar bij mij begin ik toch met de resolutie en daarna kijk ik wat ik er aan detail-extras bij kan zetten. Ik zal dus niet gaan beweren dat mijn kaart 'm draait als een Ti4600 ;-), maar met die resolutie ben ik wel erg tevreden.:-)
Link naar reactie
[quote:5ca0fd1321="BA"]Ze testen bij anand al tijden met UT 2003 hoor jugger ;)[/quote:5ca0fd1321] Dan zou je het laatste artikel eens goed moeten lezen, want er staat [url=http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1645&p=1]hier in de Matrox Parhelia review[/url] : [quote:5ca0fd1321] ... With the release of Epic's UT2003 Demo imminent we have put the UPT2002 test on hold and instead have moved to a recent build of the demo. [b:5ca0fd1321]Epic finished the demo for our benchmarking use just yesterday([i:5ca0fd1321]= 24-6-2002 ?[/i:5ca0fd1321])[/b:5ca0fd1321] and we've been benchmarking it all night in order to bring you quite possibly the most important benchmarks in this review. ... [/quote:5ca0fd1321] Ik denk dus dat we (= diegene die niet warez of andere 'leaked' versies van demo's of spellen hebben) binnenkort het te zien krijgen. :) (btw : de Parhelia is momenteel dus een echte afrader voor 3D-spellen als je de prestaties bekijkt, zelfs de Ati 8500LE(!) presteert in de UT'03-benchmark in het algemeen sneller)
Link naar reactie
Precies, daarom denk ik dus dat UT2003 nogal nV optimized is. Kaarten die op papier heel erg snel zijn, doen het in UT2003 op eens een heel stuk slechter als de GF4. Bij Matrox is dat nog bij veel apps zo, maar bij ATI had ik zeker niet zo'n gat verwacht, vooral met Aniso aan. En idd, Gestalt is bij mij ook zo ongeveer de grootste boosdoener. Curse 3 (de fanatieke UT spelers zal deze map erg bekend voorkomen) bijvoorbeeld loopt prima op 1024x768. Dat de menu's dan traag zijn heb ik inderdaad ook, misschien dat er een memory leak of iets dergelijks in die map zit, want er zitten ook smallere stukken in, waarvan ik weet dat ze minder zwaar op de grafische kaart zijn. Misschien dat dat nog wel verbeteren gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...