Ga naar inhoud

Sinterklaas, Kerst & jaarwisseling


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hadden ze zoals gezegd in de frietpan, maar dat ging niet echt goed, alles stonk... We hadden eerst een of andere klucht op NL2, daarna ik hou van holland op RTL 4. Jan Jaap van der Wal heb ik opgenomen, en Guido Weijers wordt vanavond herhaald. Eigenljk heb ik er niet veel van gezien maar heb de hele tijd n spelletje (21gen) gedaan. Vuurwerk begon al vroeg bij ons. Het geeft een idee hoe het zou zijn om in een oorlog te leven zo´n beetje. Een gelukkig nieuwjaar in ieder geval!
Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had die ene oliebol bij de plaatselijke supermarkt voor 0,45 ¤ gewoon koud opgegeten. Daar was niks mis mee. Nog iets anders. Toen ik gisterenmiddag mijn brievenbus leegde, zat er een vuilniszak bij van de gemeente, om 'uw straatje' schoon te vegen. Hebben degene die in een andere stad wonen dan Amsterdam, dit ook?
Link naar reactie
Nope geen zakje gewoon zelf gedaan zonder "bevel" van de gemeente. Ik heb de rotzooi gemaakt en zoals mn moeder zegt"ruim je die zooi zelf even op?" Je had een oliebollen uit 1920? Geen wonder dat die dingen niet lekker zijn :wink: Morgen de verjaardag van mn zoon(6 alweer). Ik ben dus wel blij dat die dagen voorbij zijn met vijf verjaardagen en een trouwdag.
Link naar reactie
Ik ben net boodschappen wezen doen, en zag op straat nog steeds vuurwerkresten liggen. Ik heb gisteren niemand zien rondlopen met die gratis vuilniszak van de gemeente. Ik had het over een olliebollenrecept van 1920. De oliebol van de plaatselijke supermarkt was wel goed. [quote:c0796867f8="Ramonster73"] Ik ben dus wel blij dat die dagen voorbij zijn met vijf verjaardagen en een trouwdag. [/quote:c0796867f8] Dan had je wel een hele dure decembermaand.
Link naar reactie
[quote:b01ff9405d="Ramonster73"] De rotzooi van het vuurwerk van een ander ligt er nog wel [/quote:b01ff9405d] En ik kwam al fietsend, ook nog wat glas resten tegen van flessen. Ik heb er langs kunnen fietsen. In het begin van het jaar is er toch altijd meer kans, op een lekke fietsband. Verder zag ik ook al, kerstbomen op de straat gezet. Dat verwacht ik net zoals vorig jaar, nog vaker te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...