Ga naar inhoud

Taalgebruik en vauten


anoniem

Aanbevolen berichten

En de mensen die regelmatig ook op andere forums/fora actief zijn weten dat het op dit forum reuze meevalt. Vergeleken met andere forums (en niet alleen computer forums, ga maar eens naar een forum over scooters) is Computer!Totaal nog ''netjes''. Wat dat betreft mogen we dus van geluk spreken. p.s. Het zijn eigenlijk altijd de 12 tot 16 jarigen die dat msn-taaltje gebruiken hoor. Aan iemands bericht kun je in feite al zien hoe oud hij/zij is ;)
Link naar reactie
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat eeuwige [i:bf85392749]is[/i:bf85392749] i.p.v. [i:bf85392749]eens[/i:bf85392749] of desnoods [i:bf85392749]n's[/i:bf85392749]. Volgens mij zijn dat mensen die nog nooit van een apostrof hebben gehoord. Een ander voorbeeld dat opvallend veel voorkomt is b.v. [i:bf85392749]zon[/i:bf85392749] waar ze [i:bf85392749]zo'n[/i:bf85392749] bedoelen. Ik haal mijn schouders er maar over op, maar ik ben wel eens geneigd om te vragen wat de zon er nou mee te maken heeft. Edit: n's is natuurlijk ook fout, moet zijn 'ns.
Link naar reactie
[quote:88d06f61fa="Obi-wan-kenobi"][quote:88d06f61fa="Master Online"]Een [u:88d06f61fa]hele site[/u:88d06f61fa] fout gespelt![/quote:88d06f61fa]Komt de letter 'L' voor in 't kofschip/fokschaap? :P[/quote:88d06f61fa] Ach, beetje duf van die *** hoofdpijn (migraine). Ik let wel goed op de spelling, kan je m'n leeftijd raden? Sommige hebben dyslexie, daarvoor is het moeilijk. Veel worden dan ook gepest (zie [url=http://vbscript.web-log.nl/vbscript/2005/10/vbs_codes.html]Web-Log VBScript[/url] bij de reacties.) Idee: Het Grote Fout Gespelde Topics Topic
Link naar reactie
[quote:21b04118cd="Master Online"]Ik let wel goed op de spelling, kan je m'n leeftijd raden?[/quote:21b04118cd]In ieder geval meerderjarig. :wink: [quote:21b04118cd="Master Online"]Idee: Het Grote Fout Gespelde Topics Topic[/quote:21b04118cd]Dan gaat deze absoluut hoog scoren: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=199618 In Vlaanderen schijnt ook van alles zonder pootjes te kunnen marcheren ... :lol:
Link naar reactie
[quote:dbdd0c3317="Lord Wodan"][quote:dbdd0c3317="Obi-wan-kenobi"]Dan gaat deze absoluut hoog scoren: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=199618 In Vlaanderen schijnt ook van alles zonder pootjes te kunnen marcheren ... [/quote:dbdd0c3317] OMG (=Oh My God ;-) ) :o[/quote:dbdd0c3317] je haalt mij de woorden uit mijn mond haha LOL (= laughing out loud ;-) )
Link naar reactie
Vooropgesteld, dat topic dat Obi-Wan aangaf is inderdaad wel heel erg en ik weet zeker dat die er nog wel meer te vinden zijn maar om nu zo'n thread te starten gaat mij net weer iets te ver. Vergeet niet dat er veel mensen oprecht dyslectisch zijn en hiermee loop je het risico om die mense onnodig te kakken te zetten. Daarbij is het denk ik niet de bedoeling om als forum bekend te staan als zeikerd als het gaat om spelling. Die aandacht ga je zo wellicht op je vestigen. Ik denk het een beter idee is als mensen op hun taalgebruik worden gewezen in hun eigen topic. OF dat er iets in de regels wordt aangescherpt. (of op de scholen! want op veel fora kan ik er vaak echt niet wijs uit worden).
Link naar reactie
Ik heb er ook nog een gevonden met een vraag: ja men oude pc werkt nog met P-ATA en mijn nieuwe pc met S-ATA zo dus ik kan mijn harde schijven niet in mijn nieuwe steken want het zijn niet de juiste kabels snap je? en ik heb gehoord dat je met 2 computers op een monitor kunt doen dan kan ik die schijven dan wel formatteren ik kan natuurlijk gewon men monitor op ander pc aan zetten maar als 2 computers op een monitor ga wil ik da wel testen maar dan vind ik alleen pagina's op Google dat ik alleen met en kvm adapter maar ik heb dat niet dus wil ik graag weten hoe ge dat nog kunt doen Das ook lekker duidelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...