Ga naar inhoud

Taalgebruik en vauten


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
[quote:3cb25103c9="andre@home"]Soms heb ik het idee dat het expres gedaan wordt; het lijkt stoer....dwars tegen ook de (taal)regels is.. het zijn vast dan ook pubers/tieners...[/quote:3cb25103c9] Ik heb in mijn kennissenkring een man van 45 die nog veel onleesbaarder schrijft dan de meeste tieners hier... Dyslexie noemen ze dat verschijnsel ook wel eens...
Link naar reactie
ik betwijfel of het iets met dyslexie te maken heeft. met sms en ook msn word er steeds meer geprobeerd te zeggen maar met zo min mogelijk typen. het lijkt wel of mensen dit zo veel doen dat ze vergeten hoe een normaal woord of een normale zin er uit ziet. eigenlijk wel grappig. hoe meer je typed hoe sneller je het doet. als iedereen dus wel volledige woorden en zinnen zou typen zouden ze meer typen, dus sneller en dus even snel klaar zijn :roll:
Link naar reactie
Sorry, maar het meeste van wat hier wordt aangehaald heeft niets met dyslexie te maken. Ik ken een aantal mensen met dyslexie, en die maken fouten van een hele andere orde. Het wordt vaak als excuus aangehaalt, maar het is eerder een kwestie van luiheid, desinteresse en een overvloed aan SMS'en en MSN'en. En ja, ik maak ook spelfouten. Maar da's dan weer een kwestie van de regels niet kennen. ;)
Link naar reactie
[quote=Lord Wodan]Weer een winnaar. Damn, en zijn reactie op Repr zijn antwoord... [/quote] Ik begrijp niet zo goed wat jullie hier nu verder mee willen bereiken. Het probleem is aangekaart, als forumleiding kunnen we er verder niets mee... In een eerdere post in dit topic schreef je zelf dat je mensen niet te kijk wil zetten, maar het begint er nu toch aardig op te lijken. Kortom: point taken, case closed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...