Ga naar inhoud

Q & A ontvlechting HCC-IDG


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    104

[quote:c088e5dc02="J van E"][quote:c088e5dc02="THE_GAME_MEN!"]Ikzelf zeg de HCC op als de HCCdagen van dit jaar weer een flop zijn net zoals 2 jaar terug... vol verwachting klopt ons hart.[/quote:c088e5dc02] Nou, zeg dan maar meteen op, want die HCC-dagen bestaan niet meer.[/quote:c088e5dc02] [i:c088e5dc02]De HCC!dagen 2008 vinden dit jaar 28, 29 en 30 november 2008 plaats in de Jaarbeurs Utrecht[/i:c088e5dc02] Bron: http://www.hcc.nl/smartsite.dws?id=100 Of geldt dat soms niet meer :o ?
Link naar reactie
Nou, dat is wat kort door de bocht. Er zijn zat gebruikersgroepen op basis van allerlei activiteiten of gebaseerd op bepaalde hardware, die erg actief zijn op allerlei gebied. Dat spreekt mij niet zo aan en jou kennelijk ook niet, maar daar is zat belangstelling voor. Vergeet niet dat de HCC zo ook begonnen èn groot geworden is. De koppeling met IDG/Computer!Totaal is pas gekomen toen de HCC al een behoorlijk formaat had.
Link naar reactie
De meeste vragen die ik had over deze splitsing zijn wel beantwoord maar wat ik nog niet helemaal begrijp is hoe ik nu HCC moet opzeggen als ik C!T (en Zoom) na 1 okt wil houden. als ik nu mijn HCC lidmaatschap opzeg wordt ook misschien mijn IDG abonnement(en) opgezegd alhoewel sommigen menen dat je dit nu al apart moet doen. Iemand ervaring hiermee?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
De HCC maakt het er niet aantrekkelijker op: - Geen C!T meer gratis bij het HCC abonnement (of andersom) - Betalen (50%) voor de HCC dagen Alles leuk en aardig, maar mijn abonnement op Tips&Trucs heb ik dus maar opgezegd. De schoorsteen moet toch blijven roken.... :? Jammer dat de gebruikersgroepen zich niet kunnen afsplitsen van de HCC, want da's nou net het enige waarvoor ik nog lid ben van de HCC. Ik heb zelfs geen zin meer om nog een "profiel" aan te maken, voorop gesteld dat men die Wizard na maanden eindelijk eens aan de praat kan krijgen. De "jus" is eraf, hetgeen ook van toepassing is op de HCC dagen.... (Beoordeeld op de laatste keer).
Link naar reactie
Zo te lezen uit een mailing van de DOSgg wordt een lidmaatschap op computertotaal wening interressant: "De bladen zijn voor HCC-leden verkrijgbaar met grote kortingen. Per saldo heb je niet alleen een vrije keuze, maar kun je inclusief de HCC-contributie van € 24,75 nog goedkoper uit zijn ook! Het ziet er naar uit dat IDG niet met een korting voor HCC-leden komt. Voor ZOOM!, Computer!Totaal en Tips&Trucs blijf je dan gewoon evenveel betalen als nu. Het contributiedeel steekt IDG in eigen zak, de HCC-leden moeten dat apart betalen. Als je toch al overweegt om een ander blad te nemen, zeg dan bij hcc!Service tijdig je huidige abonnement(en) op. Dat moet 2 maanden voor je nieuwe abonnementsjaar in gaat. Voor der meesten - ca 80% - is dat dus vóór 1 november. Vanaf begin oktober kun je bij de HCC een nieuw blad boeken."
Link naar reactie
[quote:7b489fa5d4="lion"]De HCC maakt het er niet aantrekkelijker op: - Geen C!T meer gratis bij het HCC abonnement (of andersom) [b:7b489fa5d4]- Betalen (50%) voor de HCC dagen[/b:7b489fa5d4] [/quote:7b489fa5d4] Heb voor de grap eens gekeken wat die gaan kosten: voorverkoop (incl. administratiekosten): geen lid: 15,50 wel lid: 8,00 aan de kassa: iedereen 20,00 (lid of geen lid) [url=http://www.hme2008.nl/index.php/bezoekers/praktische-info]bron[/url] Dus voor je korting moet je vooruit bestellen! Je bespaart dus 7,50 ten opzichte van een niet lid, vrij magertjes gezien het feit dat je vroeger 3 kaartjes voor niks kreeg. De prijs van 20,00 vindt ik trouwens schandalig hoog geworden, 5 euro stijging tov de laatste keer. En dan te bedenken dat de beurs er niet groter op geworden is. Op de voorlopige plattegrond lijkt de eerste hal zelfs compleet als ontvangsthal gereserveerd.
Link naar reactie
[quote:a81f6ffccb="jolo"][quote:a81f6ffccb="Phaldmmor"]Is er al bekend op welke bladen je wel korting krijgt?[/quote:a81f6ffccb] Dat staat op de site van HCC http://www.hcc.nl/eCache/DEF/118.html[/quote:a81f6ffccb] Dat is kennelijk achterhaald. Zoals ik al meldde verdwijnt waarschijnlijk de korting op de IDG bladen en krijg je korting op de bladen van FNL en HUB. zie: http://www.dosgg.nl/eMailings/2008-12/eMailing%202008-12.html
Link naar reactie
[quote:543758a31e="jolo"]Waarom zou dat achterhaald zijn. In hcc magazine nummer 4 van september 2008 die ik onlangs ontving, staat een link www.hcc.nl/hccvernieuwt En daarin staat weer een link http://www.hcc.nl/ledenvoordeel die uitkomt op dezelfde link, die ik postte in mijn vorig bericht.[/quote:543758a31e] Ik denk dat de HCC tot op heden nog geen overeenstemming heeft kunnen bereiken met Computertotaal. Vanwaar anders de berichten in deze zeer recente mailing van de DosGG? Je wordt bijna opgeroepen je lidmaatschap van Computertotaal te beeindigen. Het zal wel om provisies gaan waar nog geen overeenstemming over is.
Link naar reactie
Wat er allemaal gebeurt is redelijk crimineel: Ooit (in '93) ben ik lid geworden van de HCC en kreeg hierbij gratis de C!T. Nu, op het laatst is dit omgedraaid door IDG: "Neem een abonnement op de C!T en wordt (1 jaar) gratis lid van de HCC". Compleet met dure geschenken! Nu ga ik hier dus bijna 75 Euro betalen voor een HCC lidmaatschap en een abo op C!T! Om per jaar niet meer te gaan betalen, heb ik de T&T waar ik ook al een paar jaar op geabonneerd was, laten vervallen. :cry: En wat iemand anders ook al schreef: 't is toch wel heel triest als je voor die ene happening per jaar, de HCCdagen, als lid ook nog moet gaan betalen. Tja, dan ook maar geen HCCdagen meer voor ondergetekende. Ik blijf nog lid wegens "mijn" gebruikersgroepen, maar verder...... :( En men maakt het zelf onnodig duur. Voor bepaalde web gerelateerde diensten bij de HCC dien je nu een "profiel" aan te maken (via een Wizard die al maanden verstek laat gaan!). Maar waarom??? Dat heeft de HCC me nog steeds niet duidelijk weten te maken: ieder lid heeft al een profiel, nml. z'n lidnr. en pincode!! Volslagen onzin dus.... Je hoeft geen futuroloog te zijn om te voorspellen dat het ledenaantal van de HCC nog verder zal zakken en dat het aantal abonnementen op de diverse IDG / IT bladen ook wel wat zal dalen. :? Het begon ooit zo mooi...............
Link naar reactie
"Goedenmorgen HCC Service. Ik ben lid van de HCC en heb een abonnement op de C!T en op de T&T. Door de ontvlechting zou ik het laatste abonnement, die op de T&T willen beëindigen." [i:c21fc083a7]"Geen enkel probleem. Ik noteer dat U het abonnement op de Tips&Trucs wilt beëindigen. U krijgt een schriftelijke bevestiging."[/i:c21fc083a7] "Ja, ik hoop dat het duidelijk is dat ik lid wil blijven van de HCC en mijn abonnement op de C!T wil behouden." [i:c21fc083a7]"Ja hoor, volkomen duidelijk!"[/i:c21fc083a7] [u:c21fc083a7]De bevestingsbrief[/u:c21fc083a7]: [i:c21fc083a7]We hebben uw opzegging in onze adminstratie verwerkt. Het laatste nummer van de Tips & Trucs dat U ontvangt is xxxx Tevens zal uw hcc-lidmaatschap met lidnummer xxxx per xxxx aflopen.[/i:c21fc083a7] $#%@&#*(!!! 't Is toch ook absoluut niet verwonderlijk dat het zo beroerd gaat met die club!! *Zucht*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...