Ga naar inhoud

Q & A ontvlechting HCC-IDG


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    104

  • 5 maanden later...
Het opzeggen schijnt gewoon per e-mail te kunnen. Gewoon een e-mail sturen met je lidnummer & naam+adres en klaar is kees. :) ledenadministratie@hcc.nl klantenservice@idg.nl Het lidnummer vind je op je hcc-pasje en op de adressticker van je C!T tijdschrift. grappig is wel dat HCC een papieren bevestiging stuurt en dat IDG dat per e-mail doet. Ze deden er wel een week over om het te bevestigen ... (vind ik erg lang voor een e-mail actie).
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Beste mensen, Ik heb jullie verontwaardiging gelezen over de ontkoppeling van HCC/IDG. Ik ben op een heel andere - wellicht voor jullie een onbekende wijze - met het fenoneem HCC in aanraking gekomen. Het was in de tijd dat de particuliere verzekering was omgezet naar een voor alle Nederlanders geldende ziektekostenverzekering. Aangezien ik er een had gevonden, die beter bij mij paste dan de verzekering bij Ohra, belde ik Ohra op om de verzekeringen te beeindigen. Ik kreeg een mevrouw aan de tel. die vertelde dat als ik lid werd van HCC - de kosten waren toen nog " maar" E 10,- - ik dan in de collectieve zorgverzekering kon worden ondergebracht met 10% korting op de premie per jaar. Dit was dus in 2007. Maandenlang niets gehoord van HCC; maandenlang ook niets ontvangen. En ook ik werd ineens met die verhoging van E 24,75 geconfronteerd. Aangezien die Ohra meteen wilde weten of ik mij had aangemeld, moest ik de automatische incasso aanvinken, want dan wist Ohra zeker dat ik lid was geworden. Op 1.1.2009 ben ik in de Bijstand terechtgekomen. Aangezien ik bij god niet meer wist, wanneer ik dat abo bij HCC had afgesloten, heb ik hun op 30 september j.l. een mail gestuurd dat ik het abo op de afgesloten datum wens te beeindigen. Ik heb een mail teruggehad met zo ongeveer de volgende inhoud. De opzegging hebben ze verwerkt: ik blijf lid tot 2010!! Het volgende is er aan de hand: de voorwaarden voor een abo bij HCC zijn een stilzwijgende verlenging van het abo van een jaar en een opzegtermijn van 2 maanden. En die twee maanden heb ik dus niet gehaald, want het abo is op 18.11.2007 ingegaan! Strikt genomen staan ze in hun recht maar toch voel ik me belazerd. Maar alles wat hier is geplaatst zo`n beetje gelezen te hebben, past dit denk ik wel bij deze club. Je krijgt inderdaad 4 maal per jaar een lullig blaadje en dan natuurlijk de diverse computergroepen. Ik vind het ECHT onbeschoft dat ze niet eens de moeite hebben genomen mij op de hoogte te stellen van de aflooptermijn van mijn abo. Ik denk dat ik daarom maar zo onbeschoft ben - als er wordt geincasseerd - die incasso terug te draaien. Ik hoop iets van jullie te mogen horen! Met vriendelijke groet, Zilver
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...