Ga naar inhoud

Doen jullie grondbloemen het?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:40aef1aa84="JaFO"]'t is toch geen lente ? of wel ? Ik weet het niet met deze kwakkelwinter/herfst/lente van dit jaar ...[/quote:40aef1aa84] Nee joh, ik heb het over deze grondbloemen :D :D :D :D :D [img:40aef1aa84]http://www.vuurwerkfotos.nl/albums/userpics/10002/Grondbloemen.jpg[/img:40aef1aa84] Ze doen gewoon helemaal niks, blijven liggen :)
Link naar reactie
zucht .. denk je lekker uit te kunnen slapen op de eerste dag van 2007 .. wordt er om 8u 's ochtends, terwijl je dus net een twee uur in bed ligt, een xxxxxxxxxxxx-klapper aangestoken in de straat waar je slaapkamerraam bevindt .. die vervolgens een half uur duurt. Zal wel sunne miljoending zijn geweest .. gister ook al 2 in actie gezien.
Link naar reactie
[quote:68d17bc3a1="JaFO"]aha ... maar die werken toch alleen maar net na middernacht op 31 december ?[/quote:68d17bc3a1] En geloof het of niet, maar om middernacht deden er enkele het 8) terwijl alles wat ik nu aanteek weer helemaal niets doet :-? (misschien maar beter ook, nu ben ik niet in overtreding) :D :D :D Fijn nieuwjaar :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...