Ga naar inhoud

DVD naar harde schijf


Aanbevolen berichten

Probleem: 'k Heb van oude video-opnames bepaalde stukjes op een dvd gezet. Dat ging opzichzelf heel makkelijk, want ik had- en heb de video-recorder aangesloten op een Sony DVD-recorder (met harde schijf daarin). Daar dàn een DVD van maken is kinderspel ! Tsja, maarrr... nu ? Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om iets van die opnames, die dus nu op dvd staan op zoiets als bijvoorbeeld "YouTube" te zetten. (Account: Eerdéppelhaans héb ik daar al !). Simpel gedacht deed ik de DVD in de dvdspeler van de PC (Zware AMD met Windows XP Home [1 Gb mem]). Ik dacht kopieren maar... enzovoorts... Wel, met Verkenner kreeg ik alles wel op de D: partitie. Maar nu is er geen programma waar ik er verder iets mee kan !' De Windows Media player kan ém alleen vanaf de DVD afspelen, programma's zoals Nero 7... alsook VirtualDub herkennen de filetypes niet in de twee directories: VIDEO_TS en VIDEO_RM [b:bf4aa0c9c6]Vraag:[/b:bf4aa0c9c6] hoe krijg ik ze (als voorbeeld) op YouTube aan de praat ?
Link naar reactie
Kijk eens op www.videohelp.com en zoek daar eens, op die site zijn heel veel tools en informatie te vinden. Zie ook de link hieronder. http://www.videohelp.com/guides?searchtext=&tools=&madeby=&formatconversionselect=DVD+to+MPG&howtoselect=%3B&orderby=Date&listall=1&hits=25&archive=0&search=Search+or+List+Guides
Link naar reactie
Dank voor uw antwoord TomvdLee. Ik kon er via, via uiteindelijk... toch nog wel zoveel mee dat het allemaal gelukt is... vandaar dat zij op Youtube nu iets (via Eerdéppelhaans) nu iets hebben dat er (volgens mij althans...) nog niet was... http://nl.youtube.com/watch?v=T9PHwMi5j6A Mijn hartelijke dank !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...