Ga naar inhoud

.FLV/.AVI/.WMV naar .ASF Converteren.. lukt voor geen meter


Aanbevolen berichten

Hallo ! Ik heb een klein leuk Mp4 spelertje hier liggen, dat alleen videos afspeelt in ".ASF" formaat. Ik heb alles geprobeert om een .FLV/.AVI/.WMV te converteren naar een .ASF file maar het lukt voor geen meter. Of allemaal gekleurde pixels door het beeld óf hij speelt niet eens af. Ik heb de volgende tools geprobeert: SUPER MediaCoder Sunplus PMP Transcoding Arcsoft MediaConverter BlazeVideoMagic V1.0 ZamZar.com Media-Convert.com Maar niets werkt :( Iemand een idee welke tool wel mijn wensen kan vervullen ? Thanks !!!
Link naar reactie
[quote:a8495b4ddc="teacher"]grafisch > vid[/quote:a8495b4ddc] Ugh, Thanks teacher... haastige spoed is zelden goed.Heb dit gepost toen ik op het punt stond ergens heen te gaan [quote:a8495b4ddc="stee0036"]ik gebruik Total Video Concertor versie 3. Voor 45 dollar heb je een full version zet hij alles naar alles om. http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/[/quote:a8495b4ddc] Bedankt, maar deze doet het ook niet. Hij converteert het wel naar .ASF, maar mijn MP4 speler weigert het bestand af te spelen.. kan dat aan de gebruikte codec liggen ? Zelf heb ik nog eens Arcsoft MediaConverter gebruikt. Dat is het enige programma waarmee ik *iets* te zien krijg, en daarmee is ook alles gezegd. Er zitten veel gekleurde pixels door het filmpje heen, zelfs op de laagste bitrate en fps... vooral als er veel beweging is, zijn er veel gekleurde pixels te zien. Ik heb al verschillende SD kaartjes geprobeert maar dat hielp niet Bvd
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...