Ga naar inhoud

WMV files conversie


Aanbevolen berichten

Met Windows Movie Maker heb ik een filmpje gemaakt (WMV file) wat ik kan afspelen op mijn PC. Alleen wil ik het ook op een CD ROM gaan branden (heb [b:9f10f4a9f7] geen [/b:9f10f4a9f7] DVD brander) om het af te kunnen spelen op een DVD speler. In de handleiding van mijn DVD speler is alleen vermeld dat CD ROM's met het Video CD formaat afgespeeld kunnen worden. Mijn vraag: naar wat voor formaat (extensie) moet het filmpje omgezet worden en met welk programaatje kan ik dit het best doen?
Link naar reactie
Als het niet lukt met Nero kun je het proberen met TMPGEnc van www.pegasys-inc.com (gratis volledig, maar tijdelijk, werkende demo te downloaden). Hiermee kun je van het .wmv bestand een .mpg bestand maken, geschikt voor het vervaardigen van een vcd of een svcd. Het bestand is geschikt om door Nero te worden verwerkt/gebrand tot een dergelijke cd. Kijk eventueel op www.videohelp.com voor mogelijk alternatieve methode's.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...