Ga naar inhoud

.part bestanden openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat ligt er een beetje aan. Bestond de film uit allemaal rar's, heb je die uitgepakt en kreeg je de dus een error genaamd "Unexpected en of archive" Dan kun je de film uitpakken met WinRAR en de optie "Keep broken files". Je mist dan wel een (klein) stukje van de film. Als de film gepost was in een nieuwsgroep dan worden er meestal par2 bestanden bijgepost, die kun je dan downloaden en de film laten repareren. Als de film gedownload is van een Torrent dan is er helaas weinig aan te doen, vrees ik, want op deze manier hoeft er maar één bestand beschadigd te zijn en je hebt aan de hele film i.m.h.o. niets. Maar misschien dat andere forummers er hier ook nog wel een mening over hebben. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
Als je de torrentfile nog hebt kun je deze natuurlijk inladen in je client en dan hopen dat de tracker nog online is, zodat hij het laatste restje binnentrekt. Anders kun je het wel vergeten ben ik bang.... Bij bittorrent moet je er in ieder geval altijd rekening meehouden dat het laatste restje heel lang kan duren. Waarschijnlijk was dat laatste beetje er ook nog wel, maar heb je niet lang genoeg gewacht.
Link naar reactie
Je kunt (in shadows client) onder het knopje "details" zien om wat voor file het compleet zou gaan. Je kunt dan ook zien welke files compleet zijn ,deze worden aangeduid met "done"---> let op; als er 100% achter een file staat dan is ie nog steeds niet goed, er MOET "done" achter staan. Je kunt de files dan 1 voor 1 werkelijk "vrijgeven" inclusief degene die niet klaar zijn door op het groen/gele knopje te drukken.(balletje geel+pijltje+balletje groen. Daarna kun je evt de files gaan openen met afhankelijk wat het is een geschikt programma of als het bv een dvd structuur is en je mist de laatste vob zelfs proberen gewoon af te spelen, je mist dan de laatste minuten van een film maar dat is meestal aftiteling, die kan je wel missen.
Link naar reactie
[quote:680290280e="jwspruyt"]//Offtopic: En daarom zweer ik ook bij Usenet :wink: Topsnelheid, kompleetheid is geweldig en de meest uiteenlopende zaken komen aan bod![/quote:680290280e] Dat vind ik dus zwaar tegenvallen op usenet: je moet ontzettend snel zijn en op bittorrent had je veel meer 'exotische' releases. Ik zeg HAD, omdat het bittorrentnetwerk sinds de val van suprnova flink is ingekacheld.... :(
Link naar reactie
[quote:d1af6c5808]Dat vind ik dus zwaar tegenvallen op usenet: je moet ontzettend snel zijn. :([/quote:d1af6c5808] Dat klopt, je bent er zonder payserver wel elke dag mee bezig, maar je weet zeker dat het kwaliteit is , en ook dat je het item kompleet hebt (als je naast de nieuwsserver van je provider ook 'n payserver hebt dan) :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...