Ga naar inhoud

capture ulead video studio 6 stopt avi met opnemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik XPhome vervangen heb door XPpro neemt ulead niet meer dan 15 minuten video van camcorder (analoog) op. Daarna moet ik de computer opnieuw opstarten en dan kan ik weer 15 minuten verder. Wie heeft een idee hoe dat komt? Dit gebeurt als ik in AVI-formaat opneem. Bij MPEG2 het ik dit probleem niet. Het blijkt overigens dat mp2, opgenomen in formaat 704 x 576 niet afgespeeld wordt in de windows mediaplayer, hoewel er wel dvd-codecs zijn ge-installeerd. Een software-DVD-speler slikt het wel. Vreemd is dat, als ik capure met 640 x 480, dat heet wmp hiermee geen problemen.
Link naar reactie
Staat ionderdaad aan. Ik heb dit probleem alleen maar als ik in avi-formaat opneem. In mpeg2 niet. Trouwens als dit de oorzaak zou zijn, zou ik na een kwartier opnemen weer een nieuw stuk van een kwartier op moeten kunnen nemen. Dat is niet het geval. Ik moet de comp echt weer helemaal opstarten om verder te kunnen opnemen. Wat WindowsMediaplayer en mpeg2 704x576 betreft: Ik had al mpeg4 codecs geinstalleerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...