Ga naar inhoud

Lacie IamaKey 8GB (10 stuks)


anoniem

Aanbevolen berichten

Het tegenvoorstel aan Azerty voor € 25 per stuk is de deur uit. Lijstje met mensen die meedoen: Peter Vooges outlaw99 Gerrit432 Via marktplaats nog een verkocht (nog geen bevestiging) Mensen die zijn afgehaakt: vmolja (geld reeds terug gestort) Lord Wodan (had nog niet betaald) Mits Azerty akkoord gaat, denk de vijf (waar we nu genoeg aan hebben) wel vol te kunnen krijgen. Wie weet... Groeten, Gerrit432
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Azerty is bereid wat water bij de wijn te doen en voor € 25 te leveren. Ze sturen als service het naar mij op, dus er komten geen portikosten van Azerty over heen. De mensen die nog meedoen hebben een mail gehad. Uiteindelijk kan ik me hier wel in vinden. Zo doet iedereen wat water bij de wijn. Groeten, Gerrit
Link naar reactie
Sjonge jonge, Na ruim 80 berichten is het rond. Wie had dat verwacht in het begin :lol: Uiteindelijk kan ik/kunnen we wel tevreden zijn met deze deal en vindt ik dat Azerty het keurig heeft opgelost, door het verschil te delen! Inderdaad wel een dubbele bevestiging, maar (zoals iemand hier zei) als het te mooi is om waar te zijn.... Van één persoon die al wat had overgemaakt heb ik nog geen bevestiging. Mocht die nog afhaken, dan zal ik valensen een PB sturen. Verder zijn ze nu allemaal op. Voor de bestellers: Gisteravond heb ik ze besteld en vanmorgen betaald i.o.m Azerty. Ze worden vandaag naar mij verzonden, zodat ik ze morgen of maandag kan doorsturen. De aanvullende betalingen heb ik keurig ontvangen. Als ik ze verzend zal ik jullie even een PB doen. Veel plezier met de stickies! :D Groeten, Gerrit
Link naar reactie
[quote:b95a126286="Peter Vooges"] bedankt voor de inzet. Het is je niet gemakkelijk gemaakt door allerlei omstandigheden., maar ik ben iig blij met je inzet. :P[/quote:b95a126286] Graag gedaan. Gistermiddag tussen de bedrijvigheid door heb ik de enveloppen op de bus gedaan. Dus als het goed is komt maandag de leuke postdame wat leuks in de bus droppen. Bevestig maar even als alles binnen is. Ik ben uiteindelijk blij met het alternatief van Azerty. Hier kom ik op deze manier graag nog een keer weer. Ze zeiden zelf dat ze zeker wisten dat het een volgende keer soepeler ging verlopen :-) Uiteindelijk ben ik ze allemaal kwijt. De laatste persoon heeft gisteravond bevestigd het verschil over te maken. Groeten, Gerrit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...