Ga naar inhoud

Lacie IamaKey 8GB (10 stuks)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Onlangs zag ik in computertotaal een artikel over de Lacie IamaKey. Dit leek me wel interessant, zodat ik niet meer hoef te zoeken naar de usb-stick. Specificaties: - Stevig metalen sleutelontwerp; - past aan een sleutelhanger - Snelle overdrachtsnelheden (Leesmodus: tot 30 MB/s; schrijfmodus: tot 10 MB/s) - Uiterst mobiel en licht - Gold SIP-technologie, water- en krasbestendig Bron: [url=http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11225]Lacie[/url] Nu kan ik deze bij Azerty in Raalte kopen 10 voor € 16,10 per stuk. Ik hoef er natuurlijk geen tien, dus als er nog andere liefhebbers zijn laat dan even een berichtje achter. [url=http://www.azerty.nl/8-1111-206575/lacie-iamakey-usb-flashstati.html?tab=tech_specs]Site Azerty[/url]. Helaas is de levertijd 14 dagen. Wellicht weet iemand nog een andere webshop om dit goedkoop te kopen? Dat is uiteraard ook welkom. Groeten, Gerrit Foto 1: [img:57ffd269a4]http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/2/0/6/206575/img/1/G.jpg[/img:57ffd269a4] Foto 2 (i.v.m. grootte usb-stick vergelijking met een sleutel): [img:57ffd269a4]http://www.chipchick.com/wp-content/uploads/2009/03/lacieiamakey.jpg[/img:57ffd269a4]
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:90e549df4e="tomvdlee"]Ik zie niet dat het er 10 stuks zijn. Op de site van Azerty lijkt het wel dat ze 160,11 per stuk kosten (wel erg duur trouwens). Op de pricewatch van Tweakers kom ik de goedkoopste voor 30 Euro tegen. http://tweakers.net/pricewatch/238339/lacie-iamakey-usb-flash-drive-8gb-zilver.html[/quote:90e549df4e] Tsja.....vreemd.
Link naar reactie
[quote:7c6ac78288="tomvdlee"]Ik zie niet dat het er 10 stuks zijn. Op de site van Azerty lijkt het wel dat ze 160,11 per stuk kosten (wel erg duur trouwens). Op de pricewatch van Tweakers kom ik de goedkoopste voor 30 Euro tegen. http://tweakers.net/pricewatch/238339/lacie-iamakey-usb-flash-drive-8gb-zilver.html[/quote:7c6ac78288] Dat dacht ik ook. Dus heb ik een mail gestuurd. Reactie Azerty op mijn vraag over de hoge prijs: "Wij leveren ze alleen per 10 stuks." Op zich lijkt het me ook wel logisch, dat je 10 stuks goedkoper kunt leveren dan één. Verder zag ik op fantv: In Amerika zijn de als sleutel vermomde geheugensticks te koop voor prijzen vanaf 10 dollar. We verwachten dat LaCie ze ook op korte termijn in Europa uitbrengt. Wellicht kopen ze ze in America in?!
Link naar reactie
Beste mensen. Tot tweemaal toe contact gehad met Azerty. Voordat ik ga bestellen wil ik het 100% zeker hebben :-) 2x bevestigd, 10 stuks voor 160. Je kunt ze van mij dan kopen voor 18 + 7 porti. Edit: Wil je het in een bubbeltjesenvelop €2,50 porti (mits ik het daarvoor kan verzenden). Ik heb de volgende mensen staan: 2x Jax Dryke 1x The Dragon 1x outlaw99 2x Lord Wodan 1x Peter Vooges 1x vmolja Inclusief mijzelf dus 10. Je kunt me mailen op gerrit432 [at] zonnet.nl Dan mail ik je de bankgegevens en zal ik bestellen. Mail ook direct de adresgegevens, dan weet ik waar het heen moet. Houdt wel rekening met een levertijd van 14 dagen zoals op hun site staat vermeld! Groeten, Gert
Link naar reactie
ik zal even hier neerzetten wat ik zojuist via pm verstuurd heb op dit 'voorstel': [quote:2fae9eea34] hmm, als ik het zo zie, moet ik dus 20eur per stuk betalen, dus 2x20e = 40e en dan nog 7,50e ? dat wordt wel een heel duur grapje. Ik weet niet hoe jij rekent, maar 160/10 = 16e .. 2x16e is 32e. Porto voor zo'n USBstick gaat via een bubbeltjesenveloppe (heb wel vaker bij azerty zoiets besteld op die manier) en dat kost 2,50. Dan kom ik op ong 35e uit. Verder, hoezo wil je iets hebben voor de moeite ? Zoveel moeite doe je niet. Je stelt een 'inkoopactie' voor, daar reageren mensen op. Als je er iets voor wilt hebben, voor de 'moeite', dan moet je dat van te voren melden. Hier ga ik op deze manier niet mee akkoord, en ik zal niet de enige zijn. [/quote:2fae9eea34]
Link naar reactie
[quote:df306d781b="Jax Dryke"]ik zal even hier neerzetten wat ik zojuist via pm verstuurd heb op dit 'voorstel': [quote:df306d781b] hmm, als ik het zo zie, moet ik dus 20eur per stuk betalen, dus 2x20e = 40e en dan nog 7,50e ? dat wordt wel een heel duur grapje. Ik weet niet hoe jij rekent, maar 160/10 = 16e .. 2x16e is 32e. Porto voor zo'n USBstick gaat via een bubbeltjesenveloppe (heb wel vaker bij azerty zoiets besteld op die manier) en dat kost 2,50. Dan kom ik op ong 35e uit. Verder, hoezo wil je iets hebben voor de moeite ? Zoveel moeite doe je niet. Je stelt een 'inkoopactie' voor, daar reageren mensen op. Als je er iets voor wilt hebben, voor de 'moeite', dan moet je dat van te voren melden. Hier ga ik op deze manier niet mee akkoord, en ik zal niet de enige zijn. [/quote:df306d781b][/quote:df306d781b] zelf zou ik hier wel mee akkoord gaan. De besteller moet het verdelen, in pakketjes / enveloppies doen en naar het postkantoor brengen. Ik dacht de bedragen rond ik makkelijk af... 1. Verder vergeet je dat er bij azerty €11 overheen komt voor verzending en betalen (dat kun je ook zelf proberen op hun site...). 2. Bij de porti ben ik uitgegaan van pakketpost, maar als je het in een bubbeltjesenveloppe wilt hebben (een bubbeltjesenvelop heb ik overigens niet thuis liggen...) is dat geen probleem. Maar die paar euries leek mij niet het risico wel waard, stel je voor dat de envelop kapot gaat... Ik heb geen ervaring met de kosten van zo'n envelop, maar als ik dit bij het postkantoor voor € 2,50 (incl. een envelop) kan verzenden vindt ik dat ook goed. Maar goed... als het afronden op € 20 zo'n probleem is, dan maken we er toch € 18 van. Geef dan in je mail even aan hoe je het verzonden wilt hebben envelop / pakketje. Groeten, Gert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...