Ga naar inhoud

Lacie IamaKey 8GB (10 stuks)


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste lezers/bestellers, Zaterdag heb ik een bestelling geplaatst en ik kon ze vandaag al op halen! Tot mijn grote schrik bleken het er slechts 5 te zijn voor € 181. Vanavond gaat er nog een boze mail uit naar Azerty. Vanmiddag moest ik een examen maken en heb de order geannuleerd, omdat ik snel naar Zwolle moest. Echter ben ik van mening dat ik met Azerty een overeenkomst heb om 10 van die dingen te leveren. Dat is mij tot 2x toe bevestigd! Bij de order heb ik het zelfs nog als opmerking ingevoegd. Ik heb geen idee of ze overstag zullen gaan... Ik heb er een zwaar hoofd in. Het enige positieve is dat ze wel snel konden leveren :? Iedereen die geld heeft overgemaak, zal ik het morgen direct terug storten. Excusses voor dit gedoe. Mocht Azerty nog overstag gaan, dan zal ik een PB sturen naar de mensen die betaald/interesse hebben. Dan kan het alsnog in werking worden gesteld. Overigens ben ik ook erg teleurgesteld in Azerty. :(
Link naar reactie
Zo blijkt maar weer.... als het eigenlijk te mooi is om waar te zijn.... dat is dat ook zo.... Zelfs ondanks beloften via de mail, waarmee weer eens blijkt wat de waarde daarvan is.... NUL.... Wel vervelend voor jou, de bedoelingen waren oprecht. Jammer: Azerty heeft meestal goede reviews http://tweakers.net/shopreview/6703/azerty-hardware.html
Link naar reactie
Heb dit topic eens doorgelezen, leuke actie, weet niet of je je bij een moderator had aangemeld, voortaan even melden als je iets dergelijks van plan bent zodat we, mocht het goedkeuring krijgen, in de gaten gehouden kan worden. Er is mij iets te veel offtopic/slowchat gebabbel in dit topic. We wachten een reactie van gerrit432 af over de verdere voortgang.
Link naar reactie
[quote:15df8d5848="Vandread"]Heb dit topic eens doorgelezen, leuke actie, weet niet of je je bij een moderator had aangemeld, voortaan even melden als je iets dergelijks van plan bent zodat we, mocht het goedkeuring krijgen, in de gaten gehouden kan worden. Er is mij iets te veel offtopic/slowchat gebabbel in dit topic. We wachten een reactie van gerrit432 af over de verdere voortgang.[/quote:15df8d5848] Sorry, ik heb me niet bij een moderator aangemeld. In het vervolg zal ik dit doen. Misschien overigens een domme vraag, maar hoe doe ik dat? Boven aan dit forum staat geen naam van een moderator. Verder heb ik bericht van Azerty. Ze vinden dit spijtig en bieden ze tegen inkoopprijs aan. De prijs is nog niet bekend, daar heb ik net over gemaild. Ik wacht deze reactie nog even af en stuur dan iedereen een PB met de vraag wat ze willen. Groeten, Gert
Link naar reactie
Oef, ik wilde je vandaag net wat overmaken..... Maar hoe dan ook, tegen inkoopprijs zou ik niet accepteren. Men heeft het eea meerdere malen bevestigd en afspraken kom je na. Al is het maar uit fatsoen en het houden aan afspraken. Ik maak dit soort fouten of onduidelijkheden ook in mijn functie mee, en dat gaat dan om hele andere bedragen.. Dat lossen we meestal op met de leverancier die een handje helpt, of we pakken 1-malig het verlies.
Link naar reactie
[quote:a5d93c0679="Vandread"]PB sturen naar Jeroen de Jager lijkt me het verstandigst.[/quote:a5d93c0679] Bovenaan het forum staat moderator: geen Wellicht kan dit aangepast worden? Ik ga ervan uit dat ik nu niet meer hoef aan te melden omdat jij op de hoogte bent. [quote:a5d93c0679="Lord Wodan"]Oef, ik wilde je vandaag net wat overmaken..... Maar hoe dan ook, tegen inkoopprijs zou ik niet accepteren. Men heeft het eea meerdere malen bevestigd en afspraken kom je na. Al is het maar uit fatsoen en het houden aan afspraken. Ik maak dit soort fouten of onduidelijkheden ook in mijn functie mee, en dat gaat dan om hele andere bedragen.. Dat lossen we meestal op met de leverancier die een handje helpt, of we pakken 1-malig het verlies.[/quote:a5d93c0679] Maakt niet uit, overigens mensen die al hebben overgemaakt zal ik keurig een voorstel sturen. Als ze afhaken maak ik het geld gewoon weer naar hun over. Ik wacht eerst het voorstel van Azerty even af. Eigenlijk ben ik ook van mening dat ze moetel leveren voor afgesproken prijs.
Link naar reactie
Het geinige is dat ik een tijdje geleden (maand of twee) ook eens bij Azerty had geïnformeerd naar die key en waarom de prijs zo hoog lag ten opzichte van andere leveranciers. Ik kreeg toen een keurig antwoord dat dat kwam omdat er bij hun met pakketten van 10 stuks werd gewerkt......... Mailtje heb ik uiteraard niet meer, omdat ik er geen 10 hoefde te hebben.
Link naar reactie
Laatste reactie van Azerty: > Ik begrijp uw standpunt en vindt het erg vervelend, maar ik kan helaas > het product niet aanbieden voor deze prijs. > > Echter blijft wel mijn aanbod staan om het product tegen inkoopprijs € > 160,89 aan te bieden (ook bij afname van 5 stuks). > > Ik heb dit ook overlegd met mijn leidinggevende en hij wil niet verder > gaan dan dit aanbod. Dit lijkt me geen optie, omdat ze elders op internet ook die prijs hebben. Verder moet ik ze nog steeds versturen, ik twijfel of we er € 35 voor over moeten hebben. We kunnen Azerty nog voorstellen om het verlies te delen. Zoals zij het nu doen, kost het hun niets en levert het niets op. Eigenlijk hebben we ze voor € 90 per 5 moeten hebben. Voorstel Azerty € 160. Dan een prijs afspreken van € 125 (€ 25 per stuk). Iedereen die besteld heeft krijgt van mij een PB hierover.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...