Ga naar inhoud

Lacie IamaKey 8GB (10 stuks)


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:8377b11a65="The Dragon"][quote:8377b11a65="Jax Dryke"]noem mij geen mierenneuker. als je een dergelijke inkoopactie opzet, vertel er dan aan het begin bij dat je zelf voor de 'moeite' iets ervoor wilt, en niet pas als je een aantal mensen verzameld hebt. ik organiseer heel vaak inkoopacties voor laptops, televisies, projectie-tv's, en dat doe ik geheel op vrijwillige basis. Mocht er ECHT veel werk in zitten, dan stel ik van te VOREN dat ik graag iets voor de echt grote moeite voor wil hebben. ECHT grote moeite kun je deze 'actie' niet noemen.[/quote:8377b11a65] Ben het volledig met Jax eens. :roll:[/quote:8377b11a65] Allereerst, laten we het alstublieft netjes houden. Verder is dit voor mij de eerste keer dat ik een dergelijke 'inkoopactie' opzet (leermoment!). Het valt me overigens tegen hoeveel tijd het kost :( . En geloof me, een volgende keer (als die nog komt) doe ik het niet meer op deze manier :) Dan meldt ik het keurig vooraf. Feit is wel dat ik een risicomarge had ingebouwd die nu om zeep is geholpen. bij € 20 had ik bij 9 al kunnen kopen. Overigens, ik heb het toch ook netjes gecorrigeerd (heb ik mijn excusses nog voor aangeboden!). In dit geval heb ik er ook zelf baat bij om goedkoop zo'n stickie te krijgen :) . Overigens voor de wel bestellers. De teller staat nu op 8.
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

...ik ben nog steeds blij hoor met de aktie zit lekker op mijn luie... te wachten tot e.e.a. rond is. ga dan even elektronisch bankieren en dan komt die leuke (jaaa ik heb een leuke !) T.N.T. dame mij zo'n leuk (legaal) stickie brengen in een gloednieuwe bubbeldinges oh ja die T.N.T. dame is mijn eigen echtgenote... :lol: en de regelneef die alle risico loopt heeft dan zijn stickie wat goedkoper of misschien wel gratis.... maarja... de eigenaar van het café hier op de hoek rijdt al jaaren gratis auto van véél te duur bier.... en iedereen staat zèlfs te dringen om een rondje te geven... pffff als ik dan zeg dat ik 2 euro voor een biertje in een plastic bekertje duur vind zegt iedereen dat het juist goedkoop is en krijg ik allerlei voorbeelden van nóg duurder bier ... snapt ú dat nou? We eten van de aldi maar moeten wél af en toe uit eten... (óók véél te duur tegenwoordig) We hebben een fiets maar toch maar weer in die auto voor € 1,50 per 10 kilometer.... (ik óók hoor)..en we kopen allemaal véél te dure computeronderdelen die een half jaar later nog maar de helft waard zijn ....en gek hè niemand die zeurt..... En dan hier gaan lopen afdingen voor 2 euro... hmmm .... moest ik even kwijt... even uit mijn systeem... Ik kijk uit naar mijn stickie... :roll:
Link naar reactie
Nog een tip: als je de stick aan je sleutelbos doet is het een perfecte plaats om een klein tekstbestandje op te zetten. Daar kun je een adres in kwijt. In geval van verlies en een eerlijke vinder (jawel, ze zijn er nog best wel) zou die het spul dan naar dat adres kunnen versturen. Gebruik uiteraard niet je eigen adres, maar bijv. je werk.
Link naar reactie
[quote:b310c3d81c="outlaw99"]...ik ben nog steeds blij hoor met de aktie zit lekker op mijn luie... te wachten tot e.e.a. rond is. ga dan even elektronisch bankieren en dan komt die leuke (jaaa ik heb een leuke !) T.N.T. dame mij zo'n leuk (legaal) stickie brengen in een gloednieuwe bubbeldinges oh ja die T.N.T. dame is mijn eigen echtgenote... :lol: en de regelneef die alle risico loopt heeft dan zijn stickie wat goedkoper of misschien wel gratis.... maarja... de eigenaar van het café hier op de hoek rijdt al jaaren gratis auto van véél te duur bier.... en iedereen staat zèlfs te dringen om een rondje te geven... pffff als ik dan zeg dat ik 2 euro voor een biertje in een plastic bekertje duur vind zegt iedereen dat het juist goedkoop is en krijg ik allerlei voorbeelden van nóg duurder bier ... snapt ú dat nou? We eten van de aldi maar moeten wél af en toe uit eten... (óók véél te duur tegenwoordig) We hebben een fiets maar toch maar weer in die auto voor € 1,50 per 10 kilometer.... (ik óók hoor)..en we kopen allemaal véél te dure computeronderdelen die een half jaar later nog maar de helft waard zijn ....en gek hè niemand die zeurt..... En dan hier gaan lopen afdingen voor 2 euro... hmmm .... moest ik even kwijt... even uit mijn systeem... Ik kijk uit naar mijn stickie... :roll:[/quote:b310c3d81c] je bent een prutser. en je hebt een bril nodig, want mijn boodschap komt blijkbaar niet over.
Link naar reactie
Vanmiddag probeerde ik nog iemand enthousiast te maken. Toen zag ik dat op de site van LaCie de prijs van € 34,90 naar € 38,90 is verhoogd. Zojuist kijk ik op de site van [url=http://www.azerty.nl/0-1111-206575/lacie-iamakey-usb-flashstati.html]Azerty[/url]. Daar is de prijs nu € 181 + € 11 kosten = € 192. Ik had nog niets besteld, omdat niet voldoende mensen over de brug waren. (Ik begin steeds meer de balen te krijgen van deze inkoopactie). De prijzen zullen nu als volgt moeten worden: 1 stuks € 20 + € 2,50 = € 22,50 in bubbelverpakking 2 stuks € 40 + € 2,50 = € 40,50 in bubbelverpakking 1 stuks € 20 + € 7,00 = € 27,00 als pakketje 2 stuks € 40 + € 7,00 = € 47,00 als pakketje Graag even reactie of jullie hiermee akkoord gaan. Met lord wodan erbij zit ik op 9 (mits alle mensen akkoord gaan met € 20. Dan zal ik bestellen! van de laatste durf ik de gok wel aan. Groeten, Gert
Link naar reactie
[quote:8848fae73b="outlaw99"]T.N.T. dame mij zo'n leuk (legaal) stickie brengen in een gloednieuwe bubbeldinges oh ja die T.N.T. dame is mijn eigen echtgenote... Ik kijk uit naar mijn stickie... :roll:[/quote:8848fae73b] Laat haar ff haar "kracht" gebruiken mbt de verzendkosten.. zijn we daar ook vanaf! haha
Link naar reactie
[quote:3ac2feb8a8="outlaw99"]...ik zal haar even instralen.... :lol: kop op Gerrit ik steun je door dik en dun... haha de sticks zijn elders véél duurder... € 30 euro + + + :wink:[/quote:3ac2feb8a8] In mijn PB heb ik er ook toch 2 besteld. Ik kan me het standpunt van de mensen wel voorstellen maar het blijft toch een goede deal EN er wordt best moeite voor gedaan...
Link naar reactie
[quote:75ef6bf136="tomvdlee"]Mischien hier nog een leuke actie waar je je luchtkussenenveloppen kan halen: http://www.samenkopen.net/action_products/51703[/quote:75ef6bf136] Bedankt voor deze tip! Alleen ben ik er maar 5 nodig :D en ik ben niet van plan om dit nogmaals te doen. Ik haal wel wat bij het postkantoor. Maar toch bedankt!
Link naar reactie
[quote:7992ae870f="outlaw99"]...ik zal haar even instralen.... :lol: kop op Gerrit ik steun je door dik en dun... haha de sticks zijn elders véél duurder... € 30 euro + + + :wink:[/quote:7992ae870f] Bedankt hoor :wink: . Dat was ook wel nodig, gister liep ik nog met de gedachte het geld terug te storten en alles af te blazen. Bij bigdennis kost een eenvoudige 8GB stick al € 18. :D Verder heb ik inmiddels met lord wodan de 10 compleet. Iedereen heeft als het goed is mijn rekeninggegevens. Zouden jullie, als je dat nog niet gedaan hebt, het geld willen overmaken. Dan kan ik maandag bestellen. Groeten, Gert
Link naar reactie
[quote:0f1cc2eb2e="outlaw99"]http://www.azerty.nl/0-1111-206575/lacie-iamakey-usb-flashstati.html http://www.azerty.nl/0-1111-206271/lacie-itsakey-usb-flashstati.html Nu staan allebei de types LaCie usb stick bij Azerty.... Zit daar nog verschil in? Afgezien van de vorm of het formaat? ik vind de rechte het mooiste......[/quote:0f1cc2eb2e] Hi Outlaw99, Deze stonden er volgens mij vanaf het begin al op hoor. Naast deze twee is er overigens ook nog een 'sleutel' waar je een SD kaart in kunt doen (passkey). Bij Azerty kun je heel mooi om de verschillen te zien. Helaas onthoudt ie dat niet als ik het als link verwerk. Selecteer de twee LaCie sticks en kies tonen. Vervolgens kun je onder de specs kiezen voor vergelijk. Op die manier kun je er drie vergelijken. Belangrijkste verschillen. Naast het formaat is deze ook water- en krasbestendig. Lijkt me wel handig voor aan een sleutelbos. Overigens zul je hem denk ik niet in een bakje water moeten gooien :D maar een regenbuitje misschien? Groeten, Gert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...