Ga naar inhoud

Lacie IamaKey 8GB (10 stuks)


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

als het in een grotere verpakking dan een enveloppe (lees doosje o.i.d. cd handleiding...??) verzonden wordt door azerty lijkt het me dat € 7 voor het doorzenden niet te duur moet zijn. past het in een bubbelding dan is 2,50 toch prima !!. Als ie stuk gaat in een bubbelding hoe moet dat dan later tussen je sleutels?... ik ga voor de bubbels en vind € 20,50 dan een prima prijs.. incl verzenden... hoef ik de deur niet uit... parkeergeld te betalen etc... Doosje? dan betaal ik als ze binnen zijn voor het doorzenden gewoon wat erbij dan loop je financieel ook geen risico... Ik hoef dus niet af te haken en volgens mij de anderen ook niet indien je het zo regelt... Binnen dit forum gebeuren vind ik "winst" maken ook niet zo op zijn plek maar heb niet het idee dat het je daar om te doen was.. er zijn betere manieren om rijk te worden dan dit ;-) ... maar ben wel dankbaar voor de moeite !! :P
Link naar reactie
Mijn insteek was niet om winst te maken. Ik was ervan uitgegaan dat ik 10 verpakkingen kreeg. Verder ben ik ook niet bang dat het de post niet overleeft, maar voor € 5, zou ik voor de extra veiligheid gaan (je hoort wel eens dat zij bij de post met enveloppen gooien...). In mijn 2e bericht had ik de prijzen al aangepast. 1 stuks € 18 + € 2,50 = € 20,50 in bubbelverpakking 2 stuks € 36 + € 2,50 = € 38,50 in bubbelverpakking 1 stuks € 18 + € 7,00 = € 25,00 als pakketje 2 stuks € 36 + € 7,00 = € 43,00 als pakketje Ik heb geen ervaring met bubbelverpakking, maar jullie kennelijk wel. Het moet dus wel mogelijk zijn om ze voor € 2,50 te kunnen verzenden! Geef in je mail maar aan hoe je het verzonden wilt hebben. Stel bij levering past het niet in een bubbelverpakking, dan zal ik vooraf mailen of je het verschil wilt overmaken of dat ik de verpakking opensnij en het alsnog in een bubbelverpakking doe. Excusses voor het ongemak!
Link naar reactie
Nou, excuses is ook weer niet nodig hoor, tenslotte ben je er wel mee bezig. Ik stuur je een PB met mijn gegevens voor 1 stuks. Die prijs is prima. Ze worden overigens in een soort blister verpakking verstuurd (ongeveer ter grootte van een A5). Ik heb er al één van 4 Gb en ben er van overtuigd dat verzenden in een enveloppe prima gaat.
Link naar reactie
[quote:5090c75454="Peter Vooges"]Nou, excuses is ook weer niet nodig hoor, tenslotte ben je er wel mee bezig. Ik stuur je een PB met mijn gegevens voor 1 stuks. Die prijs is prima. Ze worden overigens in een soort blister verpakking verstuurd (ongeveer ter grootte van een A5). Ik heb er al één van 4 Gb en ben er van overtuigd dat verzenden in een enveloppe prima gaat.[/quote:5090c75454] Ook zo een van LaCie? Bevalt ie en kan het een sleutelbos aan?
Link naar reactie
Ja zo'n zelfde. Ik had beide modellen bekeken, maar die andere, met de schuine kant is een stuk groter en past niet bij een sleutelbos. Deze wel en hij houdt zich prima. Er zit een klein beschermkapje over de contacten, maar dat is niet echt nodig. Het blijft overigens wonderwel op zijn plaats. Kortom zeer tevreden maar soms net wat te klein.
Link naar reactie
Fijn om te weten dat het goed bevalt. Met 8 GB heb je een beetje meer ruimte :D [quote:2e0581b22a="Peter Vooges"]Ja zo'n zelfde. Ik had beide modellen bekeken, maar die andere, met de schuine kant is een stuk groter en past niet bij een sleutelbos. Deze wel en hij houdt zich prima. Er zit een klein beschermkapje over de contacten, maar dat is niet echt nodig. Het blijft overigens wonderwel op zijn plaats. Kortom zeer tevreden maar soms net wat te klein.[/quote:2e0581b22a]
Link naar reactie
Tot nu toe definitieve bevestiging gehad van: 1x outlaw99 1x Peter Vooges 1x vmolja 1x Elders 4x Zelf/familie/vrienden 8x TOTAAL Blijkbaar haakt de rest af? Zo niet, zouden jullie dan, i.v.m. een levertijd van 14 dagen, z.s.m. willen reageren? Dan kunnen we namelijk bestellen. Mochten er nog nieuwe forumlezers zijn die interesse hebben, stuur dan gerust even een PB of mail. Verder zal ik morgen op school eens informeren of er nog geïnteresseerden zijn. Wordt vervolgd. Groeten, Gert
Link naar reactie
[quote:82620e6944="Jax Dryke"]ik blijf ook bij mijn standpunt.. ben je het daar niet mee eens, dan haak ik af.[/quote:82620e6944] Vervolgens heb ik de bedragen aangepast en een duidelijke uitleg gegeven. Jammer dat je afhaakt. Voor de rest, ik ben er inmiddels 7 kwijt. Vandaag ga ik nog even verder informeren bij anderen. Wordt vervolgd...
Link naar reactie
Ik moet toch even kwijt dat ik het een goed initiatief vind. Ik heb geen interesse maar ik vind het een goede actie. Als ik de discussie volg is het een beetje jammer dat er een aantal mierenneukers zijn die over een paar centen moeilijk doen, waarschijnlijk hebben ze vanaf het begin al geen echte interesse gehad of het zijn Zeeuwen. :lol:
Link naar reactie
noem mij geen mierenneuker. als je een dergelijke inkoopactie opzet, vertel er dan aan het begin bij dat je zelf voor de 'moeite' iets ervoor wilt, en niet pas als je een aantal mensen verzameld hebt. ik organiseer heel vaak inkoopacties voor laptops, televisies, projectie-tv's, en dat doe ik geheel op vrijwillige basis. Mocht er ECHT veel werk in zitten, dan stel ik van te VOREN dat ik graag iets voor de echt grote moeite voor wil hebben. ECHT grote moeite kun je deze 'actie' niet noemen.
Link naar reactie
[quote:69a426997b="Jax Dryke"]noem mij geen mierenneuker. als je een dergelijke inkoopactie opzet, vertel er dan aan het begin bij dat je zelf voor de 'moeite' iets ervoor wilt, en niet pas als je een aantal mensen verzameld hebt. ik organiseer heel vaak inkoopacties voor laptops, televisies, projectie-tv's, en dat doe ik geheel op vrijwillige basis. Mocht er ECHT veel werk in zitten, dan stel ik van te VOREN dat ik graag iets voor de echt grote moeite voor wil hebben. ECHT grote moeite kun je deze 'actie' niet noemen.[/quote:69a426997b] Ben het volledig met Jax eens. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...